הרשמה

ביקשנו עוד, וקיבלנו: ההרחבה של High On Life תגיע כבר מחר

ההרחבה למשחק הקורע מצחוק והטוב באופן מפתיע תושפע רבות לא רק מסרטי אימה, אלא בעיקר מ DUNE

פין, בול

למרות ש-High on Life יצא בדצמבר של השנה שעברה, הוא הצליח להכנס לכל מי ששיחק בו לרשימת הפתעות השנה. המשחק התגלה לא רק כבדיחת מוצלחת, וסיפק גם משחקיות מעניינת עם רובים מדברים ובעיקר עולמות אדירים שבנויים לחקירה בצורה הכי כיפית שיש. ההרחבה שתצא מחר, High on Knife מבטיחה עוד משניהם, בהשפעת סרטי אימה וכוכב שלם המושפע מהסרט "חולית".

בטריילר פלסטלינה שהוא מחווה לאתם כבר יודעים מה, הוכרז שההרחבה תצא ביום שלישי, ה-3 לאוקטובר, ובכך הפכה ליריית הפתיחה לחודש העמוס ביותר השנה ואולי גם בשנים האחרונות. בתשע דקות מלאות וכמעט רצופות של משחקיות שנחשפו בתחילת הקיץ התגלה שההרחבה, שכוונה כולה לז'אנר האימה, תכיל כוכב שמושפע דווקא מסדרת המדע בידיוני "חולית". ההשפעה של הסרט עוד יותר ניכרו בטריילר שכרגע זמין רק בעמוד ה-Steam של ההרחבה. בנוסף לכוכב, ההרחבה תציע סיפור המשך שקורה שנתיים אחרי המשחק המקורי, בו נאלץ להתמודד מול חברת הובלות רעה. לקרב נצא ביחד עם הנשקים המקוריים ועוד שניים שיצטרפו לחבורה, כשאחד מהם הוא אקדח סטנדרטי והשני מופשע מעמדות Pinball.

למרות שעוד לא סופק מחיר להרחבה, היא כן תהיה בתשלום. ההרחבה תצא לכל הקונסולות בהן המשחק זמין באותו הזמן, כך ששחקני פלייסטיישן לא יצטרכו לחכות כמו עם השקת המשחק. יצא לכם כבר לשחק בו? מתכוונים לקנות את ההרחבה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י