הרשמה

נפרדנו כך: כל זכר רשמי לרימייק של KOTOR מתחיל להימחק מהרשת

אחרי החלפת סטודיו והמון דרמה מאחורי הקלעים, נראה שחלום הרימייק של Knights of the Old Republic עומד להסתיים

הכוח לא מתעורר

קשה להגיד שהאחד הזה לא היה צפוי. לאחר שהוכרז בטריילר סינמטי אי שם בשנת 2021 כאקסקלוסיבי לפלייסטיישן 5, Knights of the Old Republic Remake לא הפסיק לספוג מהלומות. החלפת הסטודיו שאחראי על הפרוייקט כבר הנחילה את הרעיון שהמשחק בדרך לא טובה, וההתעלמות של הסטודיו החדש Saber מהפרוייקט תוך כדי שחרור טריילרים למשחקים חדשים המיועדים לצאת בשנה הבאה היה איתות לאן מועדות פניו. כעת - נראה שההחלטה התקבלה סופית.

במידה ותנסו למצוא את הטריילר לרימייק, תוכלו לראות אותו מן הסתם בכל פינה ביוטיוב מלבד העמודים הרשמיים של כל החברות השותפות בו. אתמול בלילה הסרטון בחשבון היוטיוב של פלייסטיישן הפך לפרטי, ונמחק גם משאר העמודים של המפתחות האחרות. כל הצדדים מלבד סוני סירבו להגיב על הסיטואציה, ובחברה היפנית טענו כי מדובר בבעיית רשיונות על הסאונד של הטריילר. רק שמסתכלים לאחור מגלים שלמשחקים קיימים עם סאונד דומה אין בעיה, לדוגמא הטריילרים של Battlefront 2. בנוסף, זה לא מסביר את מחיקת הציוצים על המשחק שנמחקו ביחד עם הטריילר המקורי. הידיעה באה בתזמון לא מפתיע, כשלפני שלושה ימים הוגשה תביעה רשמית כלפי אותו סטודיו שהוחלף. לפי התביעה, בגרסת ה-Switch של המשחק Knights of the Old Republic II הבטיחו אותם מפתחים לספק את ה-Content Mod של המשחק כ-DLC, רק שאותה הרחבה בוטלה משום מה וההבטחה אף פעם לא התקיימה.

נראה שמוטיב אי קיום ההבטחות חוזר כאן, ואנחנו נהיה מופתעים מאוד לשמוע על פרוייקט עוד פעם מ-Saber. אין ספק שמדובר במוצר שהרבה מחכים לו שנים, וכולנו מלאים תקווה שהוא גם יגיע מתישהו והפעם ככל הנראה מסטודיו אחר. בכל מקרה, נראה שעתיד הפרוייקט לזמן הקרוב גמור, ולכן נשאל לאיזה פרוייקט מלחמת הכוכבים אתם הכי מחכים כרגע? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י