הרשמה

הידאקי איצונו מציג 9 דקות של משחקיות מרשימה מ-Dragon's Dogma 2

המשחק הראשון של מפתח המשחקים האגדי שפותח לדור הנוכחי בלבד הוצג במפגן כוח גדול של Capcom

פתיחה מרשימה לעשור השלישי בקריירה

הידאקי איצונו (Hideaki Itsuno) ביסס לעצמו מקום של כבוד בתעשיית הגיימינג עם הקסמים שעשה בסדרת Devil May Cry. ביחד עם סדרות כמו Resident Evil ו-Mega Man הצליחה המפיצה היפנית Capcom להפוך להיות אחד השמות הראשונים כשחושבים על משחקי אקשן. בשנת 2012 ניסו איצונו וקאפקום להתרחב ולפנות לז'אנר קצת אחר עם משחק הפנטזיה Dragon's Dogma שהצליח במידה מסוימת, ולכן עשור לאחר יציאתו הוכרז גם המשך. למרות שטריילר ראשון כבר הוצג באירוע הקיץ של PlayStation, לא הוצג לנו מספיק כדי לבחון האם המשחק הראשון של איצונו שפותח רק לדור הקונסולות הנוכחי מנצל את הכוח שלהן. אחרי התצוגה שראינו כאן קשה עוד לקבוע עובדה שכזו - אך אפשר להגיד בפה מלא שאנחנו מאוד מחכים לשחק אותו.

מדובר במשחק JRPG לכל דבר ועינין, עם עולם פתוח דינמי, עשיר בהיסטוריה, משימות, מפלצות ודמויות המתחלקות לארבעה או יותר סוגי לחימה שונים הנקראים Vocation. בזמן הקרבות אמנם תשלטו רק בדמות אחת מתוך הארבע אך הן ילחמו איתכן באויבים. בסרטון הוצגו מספר סוגי אויבים ואת היתרונות של כל סגנון לחימה לכל סוג, כך שלדוגמא ראינו שחקן שולט בדמות קשת יורה לעבר אויבים מעופפים בזמן שהקוסמת בחבורה שלו ריחפה לזמן קצר ותקפה אותם גם.

אולי התצוגה הכי מרשימה הייתה של דמות הגנב, שיכלה לתפס על גב אויבים גדולים בזמן הקרב ולהגיע לנקודות תורפה שלהם. הסרטון הציג גם מספר התנגשויות בין האויבים לסביבה, כך שבמקרה מסוים פרצנו סכר כדי לשטוף אויב ובמקרה אחר הבסנו מפלצת גדולה ליד בור כדי לחצות אותו בעזרת הגופה שלה. מבחינת העולם הפתוח, הוצגו בנתים שני אזורים מרכזיים שלמען האמת לא ברור האם הם כל מה שיש למשחק להציע או לא. האזור הראשון הוא ממלכת בני האדם Vermund שמציע הרפתקה יותר צבעונית ממלכת היצורים Battahl שמקומה במדבר.

בין אם אלה הקרבות העמוסים, היכולת לעוף בעולם בעזרת מפלצות, האופציות לחקירה וכמובן מהלכי האקשן שמאפיינים את איצונו, יש לנו מספיק סיבות לחכות ל-Dragon's Dogma 2  כשהוא ייצא לקונסולות הדור הנוכחי ולSteam. לצערנו, חלון יציאה עדיין לא סופק - וכרגע גם על שנת יציאה לא התחייבו למרות שלפי ניסיון העבר אפשר לצפות שיגיע מתישהו בשנה הבאה. שחקתם במקורי? מתרגשים לקראת כל החידושים של ההמשך? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י