הרשמה

טריילר משחקיות חדש ל-Like a Dragon: Infinite Wealth מציג את הטירוף שלו

המשחק השמיני בסדרת יאקוזה חושף משחקיות משוגעת כיאה לסדרה הנהדרת הזו

עם מערכת קרבות מורכבת ומשחקי צד בסגנון גיטר הירו ואפליקציות דייטינג - החלומות שלנו מרגישים יותר מציאותיים

זה ידוע לכל שסדרת משחקי יאקוזה (הכוללת גם את משחקי Like a Dragon) מלאה ברגעים הזויים ובמשחקי צד כל כך מושקעים שלא ברור האם היוצרים שמו אותם שם כבדיחה או כפיצ'ר משחקיות של ממש. ובכל זאת, כשטריילר חשיפת המשחקיות לכותר השמיני בסדרה נפתח עם המילים "Like a Dragon is going places" הוא התכוון לכל מילה שלו.

קשה להכיל את כל מה שהטריילר מציע, ובכל זאת ננסה לסכם אותו. העולם הפתוח של הוואי יציע מערכת מזג האוויר שלמה, רכבת חשמלית שתסע בעיר, סאגווי שנראה מהיר ועצבני מהרגיל כדי להגיע בזמן הקצר ביותר לחוף הים אחרי משימות. מבחינת המשחקיות עצמה, המשחק נשאר במודל הTurn-Base שהציג במשחק השביעי, עם אפשרות להזיז את הדמות תוך כדי התור ולמקם אותה כך שתוכלו לבצע מכות מיוחדות עם דמויות אחרות שבחבורה שלכם.

אני כבר לא יכול לחכות לחקור את מערכת הקרבות הזאת, ובמיוחד את כל ה"עבודות" שהיא מציעה. את העבודות שהם מעין סקינים עם הטבות לדמויות תקבלו בהתאם להשלמת משימות, וכוללים כמה רעיונות ממש מגניבים כמו עוזרת בית שנלחמת עם שלל כלי ניקיון וכוכב קולנוע שמושפע רבות מברוס לי. מערכת ה-Poundmates חוזרת גם היא מן הסתם, ומכילה כבר מהטריילר הזה כמות מרשימה של דמויות עבר שנוכל לזמן בזמן קרבות.

פתחתי פסקה חדשה כי נראה שעל משחקי הצד שהמשחק יציע יהיה אפשר לכתוב ביקורת שלמה. ממשחקים קטנים לשיפור החברות עם הדמויות שבקבוצה שלכם כמו בינגו ועד למשחקי צד מושקעים כמו הקריוקי שחוזר ואפילו אפליקציית דייטינג שפועלת כמו משחק גיטאר הירו RGG Studio הגזימו כאן לגמרי. תפסו לי את העין במיוחד משחק הצד של משלוח ההמבורגרים שנראה כמו חוויה מדהימה והקליפים שמתנגנים ברקע של הקריוקי.

קשה להישאר אובייקטיבים מול טריילר שכזה. נראה ש-Like a Dragon: Infinite Wealth הולך על כל הקופה, עם כמות תוכן שתספיק לנו מה26 בינואר של השנה הבאה ועד סופה. נזכיר, שבמידה והמשחק לא ידחה ידובר ב365 ימים מרשימים של RGG Studio, בהם יספיקו החברה להוציא גם את Like a Dragon: Ishin! שיצא בחודש פברואר וגם את Like a Dragon Gaiden שיוצא בנובמבר. המשחק יצא לדור הקונסולות הקודם, הנוכחי ולמחשב מבלי יציאה מתוכננת ל Switch.

ומה אתם חושבים על הטריילר הזה? לאיזה משחק צד אתם הכי מחכים? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י