כולנו גנבים בחלל
ככל שתאריך ההשקה שלו מתקרב, כך גדל ההייפ על Starfield, המשחק הגדול ביותר של Bethesda מאז Fallout 4. אחרי שקיבלנו כמות פסיכית של מידע חדש בהצצה נרחבת באורך 45 דקות שכיסתה כל תחום בו, המשחק ממשיך לקבל גרגירים קטנים של מידע נוסף שעדיין מצליחים להלהיב את קהל המעריצים.
גולש סקרן וחד הבחנה ב-Reddit, שם לב כי סטארפילד מאפשר לכייס דמויות אחרות במשחק בזמן אמת. הפעולה בזמן אמת מוסיפה נופך של סכנה, ונחיצות של זמן. במכניקות של כיוס במשחקי Bethesda, יש מעין הקפאה של המשחק שעוצרת את הזמן ומאפשרת לשחקנים לעיין בחפצים של הדמות אותה הם מכייסים בנוחות ובלי לחץ. אנחנו כבר רואים איך השינוי הזה יהפוך את האלמנט הזה להרבה יותר מסוכן ומעניין בו זמנית.
בעקבות התגלית הזו נשאלת השאלה, האם יש עוד מכניקות שיקרו בזמן אמת כמו פריצת מנעולים, שיצריכו מהשחקן לשמור על מודעות בנוסף למכניקה עצמה. הרעיון במכניקות כאלה הוא להוסיף סט של החלטות שיש לקבל בזמן אמת. בעוד שמרבית המשחקים עוצרים את המשחק ומאפשרים לשחקן לבצע את המיני משחק בתנאים סטריליים, שימוש בזמן אמת מוסיף רובד של מודעות סביבתית בנוסף לתפעול המכניקה. השימוש בזמן אמת יופיע גם כחלק ממערכת ה-Loot שתתבצע בזמן אמת ותשפיע על השחקן במהירות קבלת החלטות. המערכת הזו מאוד דומה למה שראינו ב-Fallout 4.
Starfield יושק בלעדית לקונוסלות ה-Xbox ולמחשב האישי ב-3 בספטמבר.
*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*
אביחי חרמון - כתב תוכן
משחק על: מחשב, המסטר רייס (וגם מובייל, אבל אל תגלו)
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: מטוסי קרב וחלליות
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jones in the fast lane
כשאני לא משחק אני: מפתח משחקים
מסר לעולם: נולדנו מאוחר מידי כדי לחקור את העולם ומוקדם מידי כדי לחקור את החלל. בשביל זה יש משחקים
תגובות
1
| פורסם ע"י