הרשמה

מוד חדש ועצום הופך את העולם של Starfield ליקום של מלחמת הכוכבים

מוד אחד שמוסיף 250 מודים שונים שהופכים את העולם של Starfield למשהו אחר לגמרי

הכירו את Star Wars Genesis, התשובה של קהילת המודרים ל-Star Wars Outlaws

רק לאחרונה קיבלנו את Star Wars Outlaws, המשחק הראשון ביקום של מלחמת הכוכבים שמגדיר את עצמו כמשחק עולם פתוח. אם אתם רוצים לדעת אם הוא עשה עבודה טובה בזה, תוכלו לקרוא את הביקורת של רועי ממש כאן, אבל אם אתם מחפשים משהו קצת אחר, יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים. הכירו את Star Wars Genesis, מוד חדש שמכיל בתוכו רשימה ארוכה מאוד של מודים שונים שהופכים את העולם של Starfield, משחק התפקידים הבין-גלקטי של Bethesda, לגלקסיה קצת שונה ורחוקה, רחוקה מאוד.

מדובר בעצם במוד "המרה" (Conversion), סוג של מודים שלא זרים למשחקי Bethesda שעושים לא רק מתיחת פנים למשחקים האלו אלא שינוי מוחלט מקצה לקצה. השומרים שמתהלכים בכוכבים השונים? הם עכשיו חיילי אימפריה. ציידי הראשים שאתם פוגשים ויכולים להצטרף אליהם? הם מנדלוריאנים. החייזרים שתפגשו? ל-Starfield לא היו גזעים של חייזרים אלא רק בני אדם, אבל כאן זה משתנה כשגזעים שונים מהיקום של מלחמת הכוכבים יתחילו להופיע בכל מקום שתלכו אליו. החלליות שתוכלו להטיס? תגידו שלום למילניום פאלקון הפרטית שלכם. אני חושב שהבנתם את הלך הרוח של המוד הזה, ואם אתם מעריצים כמוני - אתם מתחילים להבין את ההתרגשות שהוא מביא איתו.

רשימת המודים, אותה תוכלו למצוא ולהוריד כאן, מכילה בין היתר משימות ראשיות חדשות, המרה מוחלטת של כל החפצים של המשחק בין אם הם שריונות, או נשקים, הוספה של כוכבים חדשים ומיקומים אייקונים מהפרנצ'ייז, אנימציות, סאונדים וקבצי דיבוב ששונו כדי להתאים את עצמם ליקום, חברי צוות חדשים ועוד. מדובר בלא פחות מ-250 מודים שתוכלו להתקין בבת אחת כדי להפוך את המשחק למשהו אחר לחלוטין.

 מה אתם חושבים? רצים להוריד את המוד בדיוק כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י