הרשמה

פרטים חדשים על Shattered Space, ה-DLC החדש ל-Starfield

ממש רגע לפני שהוא מגיע אלינו, סוף סוף פרטים חדשים לגבי ה-DLC

מוכנים או לא, הנה הוא בא

לקראת השקת ה-DLC החדש ל-Starfield שצפוי להגיע אלינו ב-30 בחודש הנוכחי, ציוץ חדש מ-Bethesda חושף סוף כל סוף קצת פרטים חדשים לגבי ההרחבה הצפויה, Shattered Space, שככל הנראה תלך לכיוון אפל יותר, תכלול עולם חדש אותו נוכל לחקור ואויבים חדשים להתמודד איתם.

ההרחבה צפויה לקחת חלק בכוכב חדש תחת השם 'Va’ruun’kai', ולמרות שמדובר בכוכב אחד הוא צפוי לכלול מעל לכ-50 מקומות חדשים בהם נוכל לבקר, כשעל פי הציוץ שפורסם על ידי Bethesda נראה שנקבל עולם קצת יותר מאיים באופי שלו. כחלק מכך, ניתקל גם באויבים חדשים, ה-Redeemed וה-Vortex Horrors, נוכל להשתמש בסוגי רימונים שיהיו אורגניים הפעם ואותם נוכל ליצור מחומרים שנמצא על פני הכוכב החדש, ואין מה לדאוג – ה-Zealots, ה-Spacers והחברים הטובים שלנו מה-Crimson Fleet צפויים גם הם לבקר בכוכב החדשים.

אין ספק שככל שנתקרב עוד להשקת ההרחבה החדשה פרטים חדשים יתגלו, אבל עד אז תוכלו להזמין מראש או את ההרחבה במחיר של כ-30$, או 133 ש"ח. אם אתם מנויים במנוי ה-Game Pass של Xbox אמנם לא תקבלו את ההרחבה בחינם, בניגוד למשחק הבסיס, אך כן תוכלו ליהנות מהנחה קלה ולרכוש את ההרחבה בכ-27$, או 120 ש"ח, וכמובן שלא יהיה צורך ברכישת משחק הבסיס כל עוד אתם מנויים. אם רכשתם את גרסת ה-Premium של המשחק לאורך השנה האחרונה, כל מה שנשאר לכם הוא לחכות בסבלנות, ההרחבה כבר שלכם וכלולה.

בחודשים האחרונים Starfield קיבל מספר עדכונים משמעותיים, בהם עדכון למפות מקומיות שהיה כל-כך הכרחי, עדכון שמאפשר את הרצת המשחק ב-60 פריימים לשנייה על קונסולת האקס בוקס (לפחות כשהקונסולה מצליחה להחזיק את העומס), עדכון שהוסיף את ה-Rev-8, הרכב הראשון במשחק, ונוסף לכל אלו קיבלנו גם מספר משימות חדשות, כל זאת במטרה להשאיר שחקנים בעניין ולמשוך את מי שכבר עזבו לחזור לקראת ההרחבה הקרובה. זה מהצד של Bethesda כמובן, אך אסור לשכוח גם את הצד של קהילת המעריצים שמוציאה מודים בהמוניהם שמוסיפים עוד תוכן למשחק ועוד סיבות לחזור.

מצפים לשחק ב-Shattered Space? האם תחזרו למשחק? או שמעולם לא עזבתם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י