הרשמה

בדרך למסלול התנגשות: גורם רשמי טוען ש-Spider-Man 2 יושק בספטמבר

סוני ומייקרוסופט כבר שנה וחצי רבות בבתי המשפט - ואם הדברים נכונים הן לוקחות את הריב שלב אחד קדימה להתנגשות ענק בספטמבר

יוסטון, יש לנו עכביש בדרך

סוני מאוד שקטים השנה. יותר מדי שקטים. בעוד שבשנה שעברה הפציצה החברה היפנית עם אקסקלוסיבים בפרופיל גבוה כמו God of War Ragnarok ו-Horizon Forbidden West, נראה שהשנה אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון הם מתכוונים לשים את כל הביצים שלהם בסל אחד - ועם אחריות כזאת כנראה שעומד מאחוריה כוח גדול. Spider-Man 2, משחק ההמשך בסדרה שבונה Insomniac לגיבור העל כבר קיבל חלון יציאה של הסתיו הקרוב, אך כעת עם פליטת פה לא שגרתית, יכול להיות שגם קיבלנו חודש ספציפי.

על פי טוני טוד (Tony Todd), המדבב את ונום במשחק החדש, באוגוסט המשחק צפוי לקבל בוסט פרסום "מאסיבי" במילותיו, וככל הנראה לצאת בספטמבר. כבר ראינו בעבר הדלפות יחסית גדולות מגיעות מכיוון מדבבים, כמו המקרה שהמדבב של Rhino חשף בטעות את זהותו של הנבל הראשי של Spider-Man המקורי - אך אם יש אמת בדבר נראה שמדובר אפילו בהדלפה מכוונת, כי נכון לכתיבת שורות אלה הציוץ בו טוד מציין את הפרטים לא נמחק והוא אפילו התבדח שזה הרמז האחרון שנשמע ממנו. חודש ספטמבר ללא ספק נשמע כמו בחירה הגיונית למשחק, שכן הוא יצא מספיק זמן לפני סגירת רשימת המתמודדים למשחק השנה, שסוני ללא ספק תרצה להכניס מועמד אליה.

כנראה שמדובר באיתות מצד סוני לאקסבוקס, שרק לאחרונה הכריזה שהיא מתכוונת לשחרר את הלהיט שלה Starfield ב-6 בספטמבר. אנחנו משערים שקרב חזיתי לא יהיה כאן, ואם באמת ספיידרמן יצא באותו החודש זה יקרה לקראת סיומו - אך עם הקרב בין החברות בבית המשפט אי אפשר לדעת  לאן זה עוד יכול להחריף. חושבים שהמשחק יגיע בספטמבר? האם לאחד מהמשחקים האלה יש בכלל סיכוי בתואר משחק השנה אל מול זלדה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:35 26.03.2023 | nakiii nakiii

    לא מבין את מייקרוסופט.. ספיידרמן זאת דוגמה מצוינת לבלעדיות של סוני

  2. 2

       | פורסם ע"י