הרשמה

רשמו ביומנים: Marvel's Spider-Man 2 מגיע למחשב האישי בינואר

מוכנים לחזור לטוות קורים?

ספיידרמן 2 מגיע למחשב, אך איתו גם ההודעה שאין DLC בתכנון

זה קורה! Marvel's Spider-Man 2 מגיע למחשב האישי. גרסת המחשב של המשחק, שגם הפעם מפותחת בשיתוף עם חברת Nixxes Software, תגיע למדפים ב-30 בינואר 2025, והיא תהיה זמינה לרכישה דרך חנויות המשחקים Steam ו-Epic Games Store.

ההודעה הרשמית אודות הגעת המשחק למחשב האישי חשפה כי הוא יהיה זמין לרכישה בשתי גרסאות, האחת בשם "Standard Edition", שתכלול מעבר למשחק עצמו מספר עדכונים חדשים, בהם 14 חליפות חדשות, אפשרות למשחק במצב New Game Plus, פיצ׳ר חדש בשם Ultimate Levels, סגנונות עיצוב חדשים לחליפת הסימביוט, אפשרות לשחק עם זמני היום והלילה של המשחק, הישגים חדשים, אפשרות להוסיף בובות אקשן במצב הצילום ואפשרויות נגישות חדשות. גרסה נוספת של המשחק תיקרא ״Digital Deluxe Edition״, והיא תכלול את כל אלה יחד עם 5 חליפות אקסקלוסיביות לכל ספיידרמן, גישה מוקדמת לחליפות נבחרות, גישה מוקדמת לגאדג׳ט בשם Web Grabber, חמש נקודות ניסיון זמינות מראש וחפצים נוספים לשימוש בזמן צילום באמצעות מצב הצילום המובנה של המשחק.

מעבר לכל אלה נחשף עוד פרט מעניין ודי מאכזב אודות העתיד של המשחק, כשפלייסטיישן הודיעה שנכון לרגע זה ״אין בכוונתה לספק תוכן סיפורי חדש למשחק״ - מה שמעיד על כך שככל הנראה לא נקבל למשחק חבילת הרחבה, מה שבוודאי מאכזב מעריצים רבים, כולל אותי. לצד ההודעה הזו חשפה פלייסטיישן שבקרוב תושק למשחק חבילת חליפות חדשה בשם ״Fly N' Fresh״, שעוצבה בשיתוף עם ארגון בשם Gameheads הפועל ללא מטרות רווח - עדכון חליפות זה יגיע גם למחשב האישי עם השקת המשחק בינואר וגם כעדכון לגרסאות הפלייסטיישן 5 של המשחק כבר במהלך החודש הנוכחי.

בדומה למשחקים קודמים שהובאו למחשב בשיתוף Nixxes Software, נראה שגם Spider-Man 2 יזכה לתמיכה במגוון פיצ׳רים ויכולות משופרות עם גרסת המחשב האישי שלו, בהם תמיכה במסכים רחבים. לא נחשף מידע אודות תמיכה בטכנולוגיות כגון DLSS או FidelityFX, אך ניתן לשער שגם הן יהיו זמינות למשחק בהתאם להשקות קודמות של סוני למחשב האישי. דף המשחק בסטים טרם חשף את דרישותיו הגרפיות של המשחק.

מה דעתכם על ההשקה של Spider-Man 2 למחשב האישי? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י