הרשמה

איזה מחזה מרהיב: Spider-Man 2 יתמוך ב-Ray Tracing בכל מצב גרפיקה

ואנחנו חשבנו שזה יקרה כבר במשחק הראשון על ה-PS5...

אחרי לא משחק אחד או שניים שמבצעים הפרדה בין מצבי גרפיקה שונים על הקונסולה, Marvel's Spider-Man 2 יתמוך ב-Ray Tracing בכל מצב על ה-Playstation 5.

מאז יציאת הקונסולות בנובמבר 2020, ה-Playstation 5 וה-Xbox Series נחשבו לקונסולות חזקות, אבל בין השאלות והתהיות של שחקנים שונים עמדה שאלה אחת שנגעה לביצועים שלהן, בין היתר: "למה אנחנו צריכים מצבי גרפיקה שונים בשביל לבצע שימוש ב-Ray Tracing עם 60 פריימים?" אנחנו כרגע חודש לפני יציאתו של אחד מהכותרים הגדולים של השנה, Marvel's Spider-Man 2, ואנחנו מקבלים חדשות פנטסטיות בנוגע לביצועים של המשחק על הקונסולה הפופולרית של Sony.

בריאיון ל-IGN האמריקאי, מנהל טכנולוגיית הליבה של המשחק, מייק פיצגרלד (Mike Fitzgerald) ומנהלת הפרויקט ג'ינט לי (Jeannette Lee), שיתפו מספר פרטים בנוגע למשחק החדש: "המשחק מהווה שיא לכל מה שלמדנו מפיתוח עבור ה-Playstation 5, הצלחנו למנף את כל מה שלמדנו מפיתוח על הקונסולה בעבר. מצב ה-performance mode של המשחק הזה יתמוך ב-Ray Tracing באופן דיפולטיבי, הצלחנו למצוא עוד מקומות שניתן להשתמש בהם בהשתקפויות שיתבססו על Ray Tracing, הן על המים ובאוקיינוס וההשתקפויות נותנות תחושה ריאליסטית אף יותר."

במהלך הריאיון המפתחים אף הוסיפו שהשימוש ב-SSD של הקונסולה מאפשרת מעבר מהיר יותר בגרסא של ניו-יורק שקיימת ב-Marvel's Spider-Man 2, וציינו כי שחקנים יכולים לצפות לבצע מעברים מהירים  פי 3 יותר בין רשת לרשת ממה שהתרגלנו לו במשחקים הקודמים. המפתחים המשיכו ואף הזכירו את ה-fast travel וגם את המעבר שבין מיילס ופיטר: "זה פותח אפשרויות נוספות, בנוסף לכך יש לנו דמויות עם הרבה יותר פרטים עליהן והן מרגישות הרבה יותר חיות, מה שמאפשר לנו לספר סיפור יותר טוב."

מה דעתכם על הידיעה הזאת? האם ההשתקפויות ישנו לדעתכם את חווית המשחק עבורכם? או ש-60 הפריימים זה כל מה שהייתם צריכים עבור המשחק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י