הרשמה

זווית חדשה: Capcom מתחילה בפיתוח של מצב VR ל-Resident Evil 4 Remake

ושאלוהים יעזור לכולנו

גרסת ה-VR תהיה חינמית לבעלי המשחק, והיא תגיע לאחר ההשקה בתור חבילת הרחבה

אתמול, ה-22 בפברואר, חנות ה-PSN של סוני התחדשה בכותר חדש - גרסאת ה-VR ל-Resident Evil: Village, אשר הושקה בלעדית לקסדת ה-PSVR2 ומאפשרת לנו לחוות את כותר האימה המצויין של Capcom בצורה הרבה יותר אמיתית. מעריצי הסדרה שאוהבים להתמודד עם המפלצות המחרידות של Resident Evil בצורה הזו ישמחו מאוד לשמוע ש-Capcom הכריזה באופן רשמי שהיא מתחילה את תהליך הפיתוח של מצב VR ל-Resident Evil 4 Remake, ושאלוהים יעזור לכולנו.

ההכרזה שהגיעה בצורת ציוץ בעמוד הטוויטר הרשמי של הפרנצ'ייז (שמנוהל ביפנית), הודיעה על תחילת הפיתוח של מצב ה-VR לרימייק המצופה, והוסיפה כי בדומה לגרסה שהגיעה ל-Village, גם כאן מדובר בתוספת חינמית שתגיע לבעלי המשחק, ללא עלות נוספת.

שחקנים שכבר הספיקו להתנסות עם מצב המציאות המדומה של Village יכולים כבר לנחש למה ניתן לצפות מהגרסה שתגיע לרימייק של Resident Evil 4, כמו טעינה ידנית לנשקים, דרכים שונות להיות באינטרקציה עם הסביבה ולפתור פאזלים, ולהיבהל כל פעם מחדש כשמפלצת שאמורה להיות מתה פתאום קמה מהרצפה ומתחילה לרדוף אחריך.

Resident Evil 4 Remake יושק לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם ולמחשב האישי ב-24 במרץ, עם גרסת ה-VR שתגיע במועד מאוחר יותר. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי רכישה של קסדת ה-PSVR 2, בואו לקרוא מה טל שלנו חשב עליו, וספרו לנו בתגובות מה דעתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י