הרשמה

מסתמן: חברת Sony במגעים לרכישה של סטודיו חדש

דווקא כשהרוחות על קניית מפתחות כל כך סוערות, נראה שסוני קנו סטודיו חדש - ואולי גם בגלל זה הם מתאמצים להסתיר אותו.

ירח מלא, תקציב

זה לא סוד שהעסקה בין Microsoft ל-Activision לא הולכת חלק. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא המתחרה בפינה השניה של שוק הקונסולות הביתיות - Sony, בעלת מותג ה-Playstation, שטוענת שההתחדשות של מייקרוסופט באולפני הפיתוח שבשליטת Activision Blizzard תפגע בתחרות בין החברות. אולי בגלל זה סוני מאוד משתדלים להסתיר את הנתון הבא, שלפיו, וגם לפי סוני בעצמה בהדלפה רשלנית למדי, החברה קנתה סטודיו חדש דווקא בתקופה הזו.

לפי אתר pitchbook המספק מידע על חברות כאלה ואחרות, חברת האב של הסטודיו החדש יחסית Ballistic Moon היא סוני בעצמם. זה מגיע לאחר שסוני הציגו בדרישת עבודה למשרה אצלם את הסטודיו הכביכול לכרגע "עצמאי" באותה רשימה של המפתחות שבבעלותם כמו Insomniac Games ו-Sucker Punch, שכמובן עודכנה ברגע שהאינטרנט גילה על הטעות. עם העדכון באתר נראה שהכל סגור ואכן הסטודיו כרגע בבעלות סוני, ולא רק זה אלא גם התחיל בפיתוח של משחק אקסקלוסיבי לפלייסטיישן 5. לפי העיתונאי Colin Moriarty, שהוכיח מספר פעמים שיש לו קשרים בסוני, הסטודיו שמורכב מיוצאי Supermassive Games שפיתחו את משחק האימה Until Dawn עובד על משחק באותו סגנון ויצא אקסקלוסיבית לקונסולה הנוכחית של סוני.

למרות שהעיתוי לקניה מוזר ואפילו קצת פוגע בטיעונים של סוני נגד רכישת Activision ע"י מייקרוסופט - נראה שמדובר בעוד קנייה מוצלחת של החברה היפנית. Until Dawn הוא ללא ספק אחד המשחקים היותר מגניבים מהפלייסטיישן 4, ויהיה מעניין לראות מה מסוגלים המפתחים לעשות עם הטכנולוגיה הנוכחית. חושבים שהעיטוי לקנייה נכון? מתי אתם חושבים שהדבר יוכרז רשמית? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י