הרשמה

תאריך היציאה של Until Dawn למחשב ו-PS5 נחשף

משחק האימה ששם את Supermassive Games על המפה סוף כל סוף יוצא מה-PS4

עונת האימה בפתח!

לפני ש-Supermassive Games היתה מוכרת בזכות משחקי האימה הסיפוריים שלה (וצרופי הג'אמפסקיירז שלה), הסטודיו היה עבד תחת Sony כדי להיות סטודיו שעובד על תכנים עבור המשחקים השונים שלה, בין היתר LittleBigPlanet ומשחקים שמבצעים שימוש ב-Motion Controls של ה-Playstation 3. הפריצה הגדולה של הסטודיו הגיעה עם משחק שהיה אמור לבצע שימוש ב-Motion Controls ובסוף נדחה ל-Playstation 4, והוא Until Dawn. המשחק שחוגג עוד שבוע 9 שנים מאז יציאתו, מגיע סוף כל סוף למחשב ול-Playstation 5 ועכשיו והוא גם מקבל תאריך יציאה רשמי שלא נמצא רחוק במיוחד.

המשחק צפוי להגיע לקהל הרחב ב-4 באוקטובר. בטריילר חדש שקיבלנו, המפתחת שעובדת על הרימאסטר, Ballistic Moon הבריטית, מראה את ההבדלים בין המשחק המקורי לבין הרימאסטר (או כמו שהם אומרים, Rebuilt & Enhanced). בין השדרוגים של הגרסא למחשב ול-Playstation 5, מעבר לטקסטורות חדשות, ניתן לשים לב לסינמטוגרפיה משופרת, אנימציות חדשות ושימוש ב-Motion Controls, שליטה משופרת במצלמה, עיצוב סאונד ופסקול חדש יחד עם פרולוג שונה ממה שאנחנו מכירים מהמשחק המקורי.

בזמן ש-Supermassive Games מתכוננים לשחרר את המשחק הבא שלה (בשיתוף פעולה עם המפתחת של Dead by Daylight) שנקרא The Casting of Frank Stone ועומד לצאת ב-3 לספטמבר, עושה רושם שמעריצי Supermassive שעדיין לא זכו לשחק ב-Until Dawn, או שיחקו ומעוניינים לחוות את המשחק מחדש, עתידים לקבל חוויה מרעננת הפעם.

כאמור, Until Dawn מגיע ל-PC ול-PS5 ב-4.10 השנה.
מה דעתכם על הרימאסטר? מחכים אליו או עדיין מתפללים ל-Bloodborne? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י