הרשמה

הטירוף בדרך: Returnal יגיע למחשב האישי (Steam ו-Epic) בפברואר

משחק האקשן המדהים מקבל תאריך יציאה למחשב האישי

המשחק יתמוך ב-NVIDIA DLSS, AMD FSR ואפילו Nvidia NIS, בנוסף למסכי Ultrawide ושלט ה-DualSense

יום ההולדת ה-31 שלי קיבל תפנית נהדרת: Returnal, אחד ממשחקי השנה שלנו לשנת 2021 ואחד המשחקים הטובים ביותר על ה-PS5 (בעיניי לפחות), סוף כל סוף מקבל תאריך יציאה ממשי על המחשב האישי. משחק האקשן/Roguelike הנפלא של Housemarque ינחת על המחשב האישי ב-15 בפברואר על Steam ו-Epic, כך דווח בפוסט בבלוג של PlayStation. הבלוג גם דיווח על הפיצ'רים שיגיעו עם גרסת ה-PC וכרגיל, מדובר ברשימה ארוכה ונהדרת.

המשחק יתמוך ב-NVIDIA DLSS, AMD FSR ואפילו Nvidia NIS שאולי עובד פחות טוב מ-DLSS אבל יאפשר לשחקנים עם כרטיסי מסך שלא תומכים ב-DLSS להנות מטכניקת Upscale לתצוגה שלהם. המשחק גם יתמוך ביחסי תצוגה של Ultrawide 21:9 ו-Super Ultrawide 32:9, יאפשר לכם לשחק עם ה-DualSense ולהשתמש בכל הפיצ'רים שלו על המחשב ותמיכה בסראונד 7.1 (כולל שימוש מיוחד בצלילים מאזורים שונים מסביבכם כמו מה ש-Tempest על ה-PS5 נותן לכם). לא היה ברור אם המשחק יתמוך ב-FPS מעל ל-60 מהפוסט, אבל אני מניח שנדע בקרוב.

תוכלו לקרוא את הפוסט בבלוג של PlayStation כאן בקישור, את הביקורת שלי למשחק כאן בקישור ואני אשמח גם לשמוע האם אתם מצפים למשחק!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:58 22.01.2023 | Avishay50 Avishay50

    נייס!!!

    המשחק הזה מאוד כייפי, מאתגר וומכר וסוף סוף גם שחקנים אחרים יכלו לנסות את המשחק המצויין הזה. אני כל כך שמח בשביל שחקני המחשב שיכולים כרגע לשחק במלא משחקים מדהימים של סוני אחרי כל כך הרבה שנים, ולאחרונה הם גם מביאים משחקים בני שנתיים למחשב כמו ספיידרמן מיילס מוראלס, ועכשיו ריטרנל אז זה טוב בשביל שחקני המחשב שהם לא בפער כל כך גדול.

  2. 2

       | פורסם ע"י