הרשמה

לב חופשי: Atomic Heart ירוץ ברזולוציית 4K וב-60 פריימים לשנייה

הרבה יותר טוב ממה שקיבלנו עם Gotham Knights לדוגמה

ההמשך הרוחני ל-Bioshock הולך להיראות יפהפה

אם יש משחק אחד שצפוי לצאת בזמן הקרוב ומסקרן אותנו יותר מכל השאר, זה Atmoic Heart. כותר האקשן מגוף ראשון ששואב השראה ממשחקי Bioshock עם שילוב של מכניקת ירי שנראית מהנה וכוחות מיוחדים כמו קרח ואש נמצא בפיתוח כבר הרבה מאוד זמן, עם הכרזה רשמית שהגיעה אי שם בשנת 2018. אנחנו במרחק של קצת יותר מחודש מההשקה הרשמית של המשחק, ונראה שהמפתחת Mundfish לקחה השראה מהספר של Gotham Knights והכריזה על הביצועים שנוכל לצפות להם מהמשחק, אבל הפעם מדובר בחדשות קצת יותר אופטימיות.

בציוץ בטוויטר, המפתחת הגיבה לשאלה של מעריץ שתהה לגבי מצב הביצועים של המשחק על הקונסולות. בתגובה, המפתחת רשמה כי ניתן לצפות ל"-60 פריימים לשנייה, רזולוציית 4K בצינוקים, ורזולוציה דינמית בעולם הפתוח של 4K ו-60 פריימים לשנייה. לדור הבא כמובן".

בהחלט מדובר בהכרזה שנראית כאילו נאמרת עם הרבה ביטחון מאחוריה, אבל חשוב לדעת שאי אפשר באמת לדעת מה יהיה המצב של המשחק עד שנשים את ידינו עליו. עדיין, נחמד לדעת שניתן לצפות לביצועים טובים מהמשחק הזה, משהו שאי אפשר להגיד על הרבה משחקים שהושקו בזמן האחרון. Atomic Heart צפוי לצאת ל-Playstation 5, Xbox Series X/S ולמחשב האישי ב-27 בפברואר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י