הרשמה

לא פורים היום: ילד בשם מתן התחזה למפתח Elden Ring וחיבל בנאום הניצחון

עדיין פחות ליצן ממי שחשב שנראה שם משהו של Metal Gear

הו כן הרבי האהוב עלינו, ביל קלינטון

טקס פרסי ה- Game Awards שהתקיים הלילה בלוס אנג'לס אמנם שוב היה ארוך מאוד, אך עמד בקנה אחד עם הקו אותו הכתיב מנחה הטקס ג'ף קילי (Geoff Keighley) לפני כמה ימים וכלל קצת פחות הכרזות. למרות שבסופו של דבר דווקא כן קיבלנו כמה חשיפות מפתיעות כמו Hades II ו-Armored Core VI, מה שגרף את כל תשומת הלב הוא דווקא ילד בשם מתן שהחליט להסתנן (באופן מקצועי מאוד יש לציין) לנאום הנצחון של Elden Ring.

הילד, שחשבון הטוויטר שלו עונה לשם Matan Even (ובמלא Matan Evenoff), כבר התפרץ בעבר למספר טקסים ופאנלים הקשורים בגיימינג לפני שעשה את הקפיצה ל-"ליגה של הגדולים" עם ההסתננות המרשימה לנאום הנצחון, שכללה השתלבות פנטסטית בתוך קבוצת המפתחים ואפילו טפיחה על השכם של אחד מהם!

מתן, שאמנם פספס את פורים בכמה חודשים, הצליח להתערבב במשך כשתי דקות על הבמה, חיכה בסבלנות עד שהנאום יסתיים, ואז ניגש למיקרופון לתדהמת כולם ובחר להקדיש את הזכייה לרבי האורטודוקסי שלו - ביל קלינטון (Bill Clinton), זאת למרות שבעבר נהג להתפרץ כדי לקדם מודעות כלפי אלימות משטרתית בהונג-קונג. בעבר ניהל מתן תוכנית שלמה בה הוא מציג קטעים מהאלימות, ואפילו בחר ללבוש לאחד הפרקים חולצה עם הכיתוב "תל-אביב" ככה שכנראה יש לו קשר מסויים גם לישראל. קילי מיהר לצייץ בחשבון הטוויטר שלו שמתן נתפס ונלקח לחקירה, אך כעבור כשש שעות מתן צייץ על המקרה, כך שנראה ששוחרר הביתה בידיוק בזמן לתפילת שחרית עם הרבי קלינטון.

עם מקרה כזה, קשה היה לשים לב שגם פרסים חולקו בטקס, למזלנו שמואל שלנו סיכם את הכל בצורה נהדרת. מה היה הטריילר שהכי אהבתם? מה הדבר הבא, סוליד סנייק מכריז שהוא עושה מילואים רק בתוך לבנון? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:46 11.12.2022 | ב ב (אורח)

    המלך עירום. זה לא משחק, זה עינוי לילדים עם הרבה זמן פנוי ומשהו להוכיח. למה? למי להוכיח? אלוהים יודע. Git gud - לא, תודה. פעם אחרונה שאני מוציא כסף על שטות מ-From software, מצידי שיקבל 100 מתוך 10. הייתי חושב שכבר למדתי לקח מ-Bloodbourne הזוועתי, אבל לאאאא. ״הפעם המשחק נגיש יותר לשחקנים חדשים״ - אהא. ממש. משחק השנה עלק, זה נישה של הנישה. לפחות לא שילמתי מחיר מלא על הזוועה הזו, אבל חבל על כל שקל שהוצאתי :-/

  2. 2

       | פורסם ע"י