הרשמה

נמאס לו לחכות: מנהל NetherRealm רומז על תאריך היציאה של משחקם הבא

אד בון בון בון שלי

ומה לעזאזל קורה עם אש וויליאמס?!

בעשורים האחרונים תעשיית הגיימינג התרגלה לכמה נורמות, כמו משחק Call of Duty אחת לשנה, סדרת המרוצים Forza Horizon אחת לשנתיים ויציאה של תוכן חדש ל- Mario Kart 8 אחת לכמה זמן. אמנם מריו קארט ממשיך לרוץ חזק, אך גם Forza נטשו את המודל ועברו לטווח של 3 שנים עם היציאה החמישית בסדרה ו-Call of Duty בדרך לדלג על היציאה בשנה הבאה. בדומה לשתי הדוגמאות האחרונות, גם סטודיו משחקי המכות NetherRealm, שאחראי על סדרות הענק Mortal Kombat ו-Injustice, הפסיק ביציאה של משחק אחת לשנתיים, אך בשונה מהדוגמאות - הסטודיו שומר על שקט חריג של כמעט 4 שנים. למזלנו, המנהל הצבעוני של הסטודיו אד בון (Ed Boon) החליט לענות על שאלות של מעריצים בטוויטר בנדיבות, ורמז הרבה מאוד על מתי ומה נוכל לצפות מהמשחק הבא של הסטודיו.

קודם כל, בון רמז במפורש שהמשחק הבא צפוי להגיע אלינו בשנה הבאה, זאת לאחר ש-Mortal Kombat 11 יצא ב-2019. בשעה טובה.

לאחר מכן הבהיר בון שהתמיכה במשחק הבא אמורה להיות הארוכה ביותר עד עכשיו. בהשוואה, MK 11 זכה לתמיכה של כשנה וחצי בהן קיבל DLC, והוכרז שהתמיכה בו הופסקה ביולי 2021 - כשנתיים אחרי יציאתו.

כשנשאל בון מי הדמות שהוא הכי היה רוצה לראות כאורח בסדרת Mortal Kombat השיב שהיה רוצה לראות את גיבור סדרת Street Fighter ריו (Ryu), וכשנשאל על דמויות נשיות השיב בון שהיה הכי רוצה את באפי ציידת הערפדים, ריפלי מ"הנוסע השמיני" ושרה קונור מ"שליחות קטלנית".

מבחינת מאחורי הקלעים, אולי התשובה הכי מעניינת היא לגבי גיבור סדרת Evil Dead אש וויליאמס (Ash williams) שכבר היה אמור להופיע במשחק הקודם אך מסיבות לא ברורות בסופו של דבר לא נכלל. בון השיב שהוא צריך להשיג "אוקי" כדי להסביר את המצב סביב הדמות, תגובה מאוד חריגה בהתחשב שאפילו להצעות כמו הומלנדר הגיב בון במינימליות מקסימלית.

אם כך, נראה שהמשחק הבא של NetherRealm נמצא סוף סוף מעבר לפינה, ועל פי התשובות גם ניתן להסיק שהוא לגמרי Mortal Kombat 12, דבר שדלף כבר בתחילת השנה אך לא זכה להרבה תשומת לב מפני שבון והצוות שלו ידועים בהטרלות ובהומור מהסוג הזה. חושבים שמדובר בעוד הטרלה של בון? את מי אתם הייתם רוצים לראות כדמות אורח במשחק הבא של MK? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י