הרשמה

טובות הארבע מן השתיים: River City Girls 2 יכלול מצב של 4 שחקנים במקביל

וכן, הוא עדיין צפוי לצאת השנה

אויבים חדשים דורשים שדרוגים חדשים

פה ב-Vgames קשה לנו להסתיר את אהבתנו לז'אנר משחקי ה-Beat 'em up, ועם השנים האחרונות שהז'אנר חווה - למה להסתיר? כבר כמה שנים ברצף בהן אנחנו מקבלים משחקים פשוט מעולים שצועקים חזק וברור - הוא פה כדי להשאר. לכן, כשיש חדשות בנוגע למשחק חדש בז'אנר, ועוד להמשך לאחד מהמהשחקים הטובים של השנים האחרונות, מן השתם שנדבר על זה.

הטריילר חדש למשחק River City Girls 2, ששיחררה המפתחת Wayfowerd, שם דגש בעיקר על הנבלים, אך משאיר אותנו בסוף עם ההכרזה הגדולה האמיתית. המשחק יכלול מצב בו יוכלו לשחק עד ארבעה שחקנים במקביל, וזאת למרות שבהכרזה המקורית ציינה החברה שיהיה ניתן לשחק רק עם עד שני שחקנים. עוד לא ברור האם מדובר רק ב-co-op אונליין, אך סביר להניח שהדבר יתבהר בקרוב. בתיאור לטריילר ציינה המפתחת שהמשחק עדיין צפוי לצאת בשנה הנוכחית, אחרי שפספס את התאריך המקורי שלו בקיץ של השנה. מה שמוזר בציון של השנה ולא בתאריך ספציפי הוא שלמשחק למעשה קיים כבר תאריך יציאה של ה-1 בדצמבר ביפן. לא ברור האם הוא אמור לצאת לכל העולם באותו זמן, אך גם אם לא, ההבטחה להוציא את המשחק בשנה הנוכחית משאירה אותנו בלי הרבה זמן לחכות בין היציאה ביפן לבין שאר העולם.

River City Girls 2 צפוי להגיע ל- Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S ולמחשב. המשחק הראשון היה מרענן בצורה חסרת תקדים, ויהיה כיף לגלות איך ההמשך יעמוד מולו או מול Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge המוצלח מאוד. מחכים לחזור ל- River city כמונו? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י