הרשמה

צמד חמד: גיזמו מ"הגרמלינס" מגיע ל-Multiversus בהמשך השבוע

כבר לא אולי - יש גרמלין בבית!

עוד חלום מתגשם בחסות Multiversus

משחק המכות Multiversus אמנם רק חודש וחצי בשוק, אך כבר הספיק לנפץ שיאים, להגשים חלומות ולהשאיר הרבה מקום של ציפייה לעתיד. העונה הראשונה של המשחק שהחלה ב-15 באוגוסט כבר הבטיחה להכניס למגוון הדמויות שזמין עוד ארבעה אייקוני תרבות בתקופה של שלושה חודשים, אך היום מתברר שבשרוול של המפתחים היה עוד אס מפתיע ומנצח.

גיזמו (Gizmo), הגיבור של סרט הפולחן "הגרמלינס" (Gremlins) יצטרף לנבל הסרט סטרייפ (Stripe) , ויכנס גם הוא למשחק בטווח של העונה הראשונה. סטרייפ, שהוכרז כבר בתחילת אוגוסט שיגיע למשחק, ייאלץ לחכות לאחר כך, כי מבין השניים דווקא גיזמו הוא זה שנוכל לשחק בו ראשון - וגם ממש בקרוב. גיזמו יגיע למשחק כבר בסוף השבוע, ביום חמישי ה-8.9, ככה שנוכל לדעת מי ינצח בקרב על הילדות שלנו בין ענק הברזל לגיזמו עוד פחות משבוע ימים. מה שמעניין בכל הסיפור, הוא שההכרזה המפתיעה על גיזמו מגיע כשבועיים וחצי אחרי שהדמות החדשה הקודמת, מורטי מריק ומורטי, הגיעה למשחק. מדובר בקצב דומה למה שההדלפות חזו, ולפיהם חגיגת הנוסטלגיה ממש לא תגמר אצל גיזמו. אם הקצב יימשך וההדלפות נכונות, אנחנו צפויים עד נובמבר לראות במשחק מעבר לבלאק אדם וריק גם את המכשפה הרעה מארץ עוץ, את Marvin the Martian כעוד נציג של לוני טונס ואפילו את ביטלג'וס (Beetlejuice).

בנימה אישית, מדובר בהגשמת חלום עבורי. גדלתי על הסרט "גרמלינס" ולהיות מסוגל לשחק עם הדמויות האייקוניות ממנו מול שלל דמויות אחרות שגדלתי עליהן יהיה פשוט תענוג. Multiversus לא עוצר לשנייה עם רצף הכותרות שהוא מספק, ואין שום סימני האטה באופק. יהיה מעניין לגלות לכמה דמויות המשחק יגיע, ואיזה זיכיונות נוספים עומדים להופיע בו. חושבים שבאמת נראה את ביטלג'וס? מתרגשים לגיזמו? זוכרים לא להאכיל אותו אחרי 12 בלילה? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י