הרשמה

יאללה מכות: העונה הראשונה של Multiversus החלה!

היינו צריכים לקחת הפסקה מהמשחק כדי לרשום את זה

אבל איפה גיזמו?

למרות שעד אתמול Multiversus היה בכלל בשלב הבטא שלו - קשה לנו להאמין שלא שמעתם עליו. המשחק אמנם יצא רק ב-26 ביולי אך כבר הספיק לכבוש כמה פסגות במסעו להיות אחד המשחקים החינמיים הפופולריים ביותר כרגע. למשחק יהיו עוד כמה שינויים מתכוננים בעתיד, כמו nerf ל-Finn מ-Adventure Time שנהפך להיות אחת הבקשות הדחופות מהקהילה, אבל את המנה העיקרית קיבלנו בעדכון אתמול שהתחיל את העונה הראשונה של המשחק! אז, שנעבור על המידע או שכולנו נלך לשחק כדי להשיג כמה שיותר מהר את הסקין של רובין ל-LeBron James?

כן שמעתם נכון, בסוף ה-Battle Pass החינמי לעונה הראשונה, שמתקיימת בין ה-15 באוגוסט עד ה-15 בנובמבר, יחכה לכם סקין שמלביש את שחקן הכדורסל המוכר בחליפה של עוזרו של באטמן. אם זה לא מספיק כדי שתורידו ותכנסו גם אתם למשחק הקרוס-אובר המשוגע הזה, תשמחו לדעת שהוא עומד להיות עוד יותר משוגע. ב-23 בחודש נקבל את מורטי מ-Rick and Morty כדמות חדשה, בעוד שאת ריק נקבל בהמשך העונה יחד עם בלאק אדם (Black Adam) ו-קבלו את זה - Stripe מסרט הפולחן הגרמלינס (Gremlins). הסרט השני והאחרון בסדרה יצא ב-1990, כך שנראה שהייתה פה כוונה לפנות לקהל המבוגר יותר.

מעבר לכך שצויין שהן יגיעו בטווח העונה הראשונה, לא קיבלנו תאריכים למתי יופיעו הדמויות אך עם עליית העונה השישית לריק ומורטי בספטמבר והסרט של בלאק אדם באוקטובר, קל לנחש מי יגיע באיזה חודש. הדמויות החינמיות גם השתנו, וכעת ניתן לשחק באריה סטארק, לברון ג'יימס, באטמן וסטיבן יוניברס בחינם. על מנת לפתוח את שאר הדמויות הזמינות במשחק, תצטרכו להרוויח זהב מהשתתפות בקרבות ולשלם בין 1,500 ל-3,000 כדי לקבל גישה אליהן.

MultiVersus Season 1 and Morty have been delayed | VGC

בנוסף לדמויות, קיבלנו כמה סקינים חדשים שרובם יופיעו ב-Battle Pass שבתשלום. אותו Battle Pass עולה 950 Gleamium, שהם הקריסטלים הסגולים אותם אפשר לקנות רק בכסף כרגע, כך שהעסקה הכי קרובה למי שמעוניין רק ב-Battle Pass היא 40 שקלים ל-1000 Gleamium. מעבר לסקינים מעולים כמו תלבושת Task force X להארלי קווין, הוא גם יכלול כמה Taunts מצחיקים, אייקונים מגניבים לפרופיל ומסכי יציאה אדירים שאחד מהם כולל הופעת אורח של יוסמיטי סם מלוני טונס. גם בפאס החינמי יחכו לנו דברים מגניבים גם מעבר לסקין שבסוף, ובראשם אייקון של Nymeria, הזאבה של אריה סטארק ממשחקי הכס.

Multiversus ממשיך בדרכו להיות אחד המשחקים המרעננים של השנים האחרונות. המודל החינמי עובד מעולה לז'אנר משחקי המכות, והמשחקיות הפשוטה והמהנה שלו תגרום לכם להשאר גם הרבה מעבר ל-Battle Pass. במידה ולא שוכנעתם, הסברנו יותר טוב מה דעתנו על המשחק ממש כאן. מי הדמויות הבאות שתרצו לראות במשחק? האם זאת דאינריז טארגאריין?  האם זה ביטלג'וס? ומה יקרה למפתחים אם זה לא יהיה בן 10? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י