הרשמה

השחקן של האן סולו הצעיר מצטרף לסדרת הדיסני+ Ironheart

מה בדיוק יהיה התפקיד שלו?

השחקן שגילם את האן סולו הצעיר מגיע למארוול

עם סיומה של Ms.Marvel היום ועלייתה של She-Hulk: Attorney At Law בחודש הבא, מעריצי מארוול בהמוניהם מתחילים לתהות כבר מעכשיו מה תהיה הסדרה הגדולה הבאה שצפויה לעלות בדיסני+. אחת מהסדרות העתידיות של מארוול היא Ironheart, שכעת קיבלה ליהוק חדש ומפתיע במיוחד.

לפי דיווח של Deadline, השחקן אלדן ארנרייך (Alden Ehrenreich), אשר גילם את האן סולו הצעיר בסרט Solo: A Star Wars Story, מצטרף לסדרה בתפקיד לא ידוע ויככב לצד השחקנית דומיניק ת'ורן (Dominique Thorne) אשר תגלם את הדמות הראשית של הסדרה - רירי וויליאמס (Riri Williams). מעט מאוד ידוע על הסדרה נכון לרגע זה, אבל ממה שידוע לנו רירי היא ממציאה גאונה שלומדת ב-M.I.T ויוצרת את חליפת האיירון מן המתקדמת ביותר מאז טוני סטארק (Tony Stark). לפי השמועות, לפני שת'ורן תככב בסדרה שלה, היא תופיע בסרט Black Panther: Wakanda Forever שם נקבל הצצה ראשונה לחליפת השריון שלה.

Ironheart Actress Discusses Her New Role In The Marvel Universe - dotik

נכון לעכשיו, הליהוקים היחידים שהגיעו עבור Ironheart היו אלו של ת'ורן ועוד שני שחקנים בשם אנת'וני ראמוס (Anthony Ross) וליריק רוס (Lyric Ross). לא ידוע מי יהיו הדמויות שראמוס ורוס יגלמו, אבל ניתן לנחש שהם יהיו קבוצת החברים של רירי. ארנרייך, לעומת זאת, עלול לגלם את הנבל. מי הוא יהיה? רק הזמן יגיד. מה אתם חושבים על הליהוק? מי לדעתכם תהיה הדמות אליה יכנס ארנרייך? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י