הרשמה

אל השלישי במאי ומעבר לו: Halo: Infinite מקבל מפת עדכונים

דרך ארוכה לפנינו - אבל לפחות יש דרך

חצי שנה אחרי, היילו אינפיניט מקבל Roadmap מסודר

כמעט חצי שנה עברה כבר מאז ש-Halo: Infinite יצא בשעה טובה ואחרי דחייה מאסיבית של שנה. למרות שמדובר במשחק היילו לכל דבר, הכריזו מראש ב-343 שמוד האונליין יקבל מקום הרבה יותר גדול הפעם. עם החלטה להוציא אותו כמשחק נפרד וחינמי, התווספה גם הכוונה להתייחס אליו כאל משחק Live Service של ממש. ההתרגשות הייתה בשיאה, אבל חוסר בתוכן חדש ואי שיתוף התוכניות הובילו את קהילת המשחק להיות ספקטים מתמיד לגבי העתיד. לקראת העונה השנייה, שעתידה להתחיל ב-3 במאי, החלו להזרים אלינו מידע בצורת טריילרים קטנים. ראינו את שתי המפות החדשות, קיבלנו הצצה למודים החדשים שמצטרפים (בניהם גם King of the Hill), ואתמול גם סוף סוף Roadmap שמתארת את כל הדברים שצפויים לנו עד סוף השנה.

מכל הבאלגן המסודר הזה, בולטים בעיקר שני דברים. הראשון, הוא שמצב הקו-אופ של הקמפיין שחסרונו הורגש כבר ביציאת המשחק יגיע אלינו בשני פעימות. אחת בסוף אוגוסט והיא קו-אופ דרך האינטרנט, והשנייה היא קמפיין ספליט סקרין בזמן לא ידוע. הדבר הבולט השני, ואולי המעניין ביותר, הוא שמוד היצירה של המשחק, ה-Forge, יכנס לבטא מספטמבר ומשם ירוץ ולאט לאט יקבל עדכונים. אני חושב שהחיסרון העצום בתוכן שהמשחק סובל ממנו כרגע מחייב מצב Forge איכותי שייתן לשחקנים מקום ליצור מפות איכותיות בעצמם, ולכן הרבה אחריות יש על מה שיציגו לנו בספטמבר. חוץ משני אלה, למדנו גם שהעונה השלישית תגיע אלינו ב-8 בנובמבר ותכלול גם היא מפות ומודים חדשים, בנוסף לאירועים הרגילים. מי שמתווספים כבר מהעונה השנייה אל המשחק הם איוונטים בשם "Narrative events" שייתנו לספרטני אותו עיצבתם במצב האונליין לחוות סיפור מסויים.

למרות שלא נראה שנקבל הרבה תוכן, אני מאוד אופטימי לגבי העתיד של המשחק. לא רק שנראה שלאט לאט 343 עומדים בקצב, אלא גם לאחרונה גילינו שסטודיו התמיכה המצוין Certain Affinity שוקד על מוד חדש למשחק, שככל הנראה יהיה באטל רויאל. כולנו בעניין של להחזיק אצבעות שניפול למפה כמו בפתיחה של ODST, כן?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י