הרשמה

ועכשיו זה רשמי: משחק חדש בסדרת Monkey Island עתיד לצאת השנה!

שהחיינו

פלטפורמות עוד אין, אבל המידע הכי חשוב כבר הוכרז..

רק אתמול שיתפנו אתכם במתיחת האחד באפריל של רון גילברט, יוצר סדרת משחקי ההרפתקות אי הקופים (Monkey Island), בה הוא ניגש בציניות לבלוג שלו להכריז על משחק חדש בסדרה, למרות שהזכויות עליה שייכות כבר שנים לדיסני. ובכן, מתברר שכלל לא מדובר במתיחה.

בטריילר קצר ומתוק שאורכו כדקה, הכריזה חברת משחקי האינדי Devolver Digital שבהמשך השנה הנוכחית(כן כן!!!) צפוי לצאת משחק חדש בסדרה האהובה שישמש לפי הטריילר כהמשך ישיר לשני המשחקים הראשונים. שמו של המשחק יהיה, כראוי למעמד, החזרה לאי הקופים (Return to Monkey Island) ויפותח ביחד עם בעלי הזיכיון Lucasfilm Games, וכמובן בשותפות עם הסטודיו של האחד והיחיד - Ron Gilbert's Terrible Toybox. אמנם אפילו פלטפורמות לא נחשפו למשחק, אבל יש שיגידו שהמידע החשוב באמת כבר הוכרז בטריילר. לכתיבת המשחק חזר דייב גרוסמן (Dave Grossman), שהיה גם בצוות הכתיבה המקורי, דומיניק ארמאטו (Dominic Armato) חוזר לדבב את הדמות המרכזית האייקונית - Guybrush Threepwood, והכי חשוב, מייקל לאנד (Michael Land) ופיטר מק'קונל (Peter McConnell) חוזרים להלחין את המשחק. מק'קונל לדעתי האישית, חוזר חד מתמיד אחרי ההצלחה המסחררת שלו עם Psychonauts 2.

קשה לנו להאמין שההכרזה או הטריילר ישאירו אתכם בלי חיוך על הפנים, ולא רק בגלל שזאת התגשמות חלום מ-2013 של איש הסושיאל של דבולבר. מדובר באחת מההכרזות הכי מפתיעות שקיבלנו בשנים האחרונות, וביזארי לחשוב שהיא התחילה כמתיחת 1 באפריל. מתרגשים לקראת החזרה לאי הקופים בהמשך השנה? מתרגשים לעוד סאונדטראק של פיטר מק'קונל? כדאי לכם.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:09 06.04.2022 | Avishay50 Avishay50

    לא יצא לי לשחק במשחק של monkey island מעולם, אבל מגיימפליי שראיתי של המשחקים, זה ניראה כמו משחק כיף וחמוד בטירוף. וגם אני מאוד אוהב את החברה Devolver digital, אחרי ששיחקתי באוסף של משחקי Serious Sam ושחקתי במשחק הראשון והשני של Shadow Warrior (לצערי לא יצא לי לשחק במשחק השלישי) אני רוצה לשחק את המשחק הזה.

  2. 2

       | פורסם ע"י