הרשמה

קרבות הקללות של Monkey Island בדפדפן

נלחמים כמו רפתנים? עכשיו אפשר גם דרך הדפדפן!

 שפשפו את החרבות שלכם: מפתח רשת המכנה את עצמו Karza הכין גירסת דפדפן לקרבות החרבות מסדרת משחקי ההרפתקאות הנוסטלגית Monkey Island. כל מה שצריך להכין מראש זה ארסנל נאה של קללות ודפדפן - ואפשר להתחיל לשחק בחינם.

הצעירים שבין הקוראים אולי לא זוכרים את Monkey Island, אבל כל מי ששיחק במשחקי מחשב בשנות התשעים וודאי זוכר את הרפתקאותיו של גאיבראש טריפווד, שחולם להיות פיראט ולנצח את לה-צ'אק המרושע. המשחקים הראשונים בסדרה נחשבים לקלאסיקות של ממש בעולם המשחקים, וניתן לשחק בגרסאות מחודשות שלהם כמעט בכל פלטפורמת משחקים מודרנית (כולל קונסולות, מחשבים וטאבלטים). 

קרבות החרבות של Monkey Island דרשו מהשחקנים לשנן קללות ותגובות לקללות כדי לנצח. בעולם של Monkey Island, הפיראט הטוב ביותר הוא לא מי ששולט בחרבו, אלא מי ששולט בלשונו. כך למשל, אם פיראט יטיח לעברכם שאתם נלחמים כמו רפתנים, תצטרכו לענות לו שהוא נלחם כמו פרה. 

 

במהלך ה"משחק", תצטרכו להלחם בפיראטים שונים כדי ללמוד את כל הקללות והתגובות המתאימות להן. זה נשמע קצת משעמם, אבל הכתיבה החדה כתער מצליחה להצחיק כל פעם מחדש. בקרב האחרון תילחמו בבוס, שיטיח לעברכם קללות חדשות. זה יהיה הזמן שלכם לנסות לאלתר, ולהבין אילו מהתשובות שאתם כבר מכירים מתאימות גם לקללות הלא מוכרות.

אם אף פעם לא שיחקתם בסדרה אולי לא תבינו את הקסם של משחק הדפדפן הפשוט הזה - אבל אם כן, צפויות לכם עכשיו כמה שעות טובות של קרבות חרבות, קללות והמון נוסטלגיה נעימה. בהצלחה!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:04 15.01.2013 | zziivv zziivv

    באמת? שפשפו את החרבות שלכם?

  2. 2

    18:50 16.01.2013 | ek355 ek355

    חחח מסכים עם 1,שימו לב למה שאתם כותבים..

  3. 3

    03:46 17.01.2013 | 9יעקב 9יעקב

    אני רוצה לשפשף חרבות עם גברים סיניים בתחת

  4. 4

       | פורסם ע"י