הרשמה

האם Bandai Namco ישתפו פעולה עם סופר מפורסם נוסף?

עונת הקרוס אוברים החלה

ברנדון סנדרסון עשוי להיות מעורב בפיתוח משחק חדש

את מספר הסופרים שמזוהים עם ז׳אנר הפנטזיה כמו ברנדון סנדרסון (Brandon Sanderson) ניתן לספור על יד אחת. סנדרסון, שהתפרסם בעיקר בזכות סדרות הפנטזיה האפית רבות המכר שכתב, ״הערפילאים״ ו״גנזך אורות הסער״ מוכר לציבור הרחב בתור הסופר שסיים את סאגת הפנטזיה המפורסמת של רוברט ג׳ורדן ״כישור הזמן״, שלאחרונה קיבלה גם עיבוד טלוויזיוני מבית Amazon. הוא גם ידוע בתור גיימר מושבע, והביע לא פעם את רצונו להיות מעורב בתעשיית המשחקים. ואם כל זה לא מספיק, הוא ידוע כמעריץ גדול של הסטודיו From Software וציין לא פעם את מורת רוחו מכך שהסטודיו האהוב עליו, בחר דווקא בקולגה שלו, ג׳ורג׳ ר.ר מרטין (George R.R. Martin), לכתיבת העולם של Elden Ring.

בשנים האחרונות סנדרסון מנסה את כוחו בתעשייה טיפין טיפין אך מסרב להתערב בשוק הגיימינג באופן חד משמעי - אמנם סקינים של דמויות מספריו הופיעו במשחק Fortinte, והוא אכן שיתף פעולה עם יוצרי המשחק Magic: The Gathering, אך מפתחות שפנו אליו כדי שיכתוב עבורם סיפורי רקע למשחק מלא נתקלו עד כה בסירוב עיקש.

אם להאמין לסימנים, כל זה עשוי להשתנות ממש בקרוב. בפרק האחרון של הלייב שסנדרסון עורך (ועוסק בפרוייקט שהקנה לו בן לילה את המעמד ״יוצר הקיקסטר הרווחי בתולדות האתר״) הוא קיבל קופסה מסתורית מהמפיצה של אלדן רינג, Bandai Namco, שכוללת מרץ' של המשחק וגם מכתב. על אף שלא הקריא את תוכן המכתב, כשנשאל על הכתוב הוא ענה ״הם מעוניינים לעשות משהו ביחד, ואני מעוניין מאוד גם כן.״ הוא הוסיף ואמר שכן יש לו חומרים להראות לחברה, והוא כנראה ישלח להם את הדברים עליהם עבד כדי לראות כיצד יתרשמו: ״חשבתי על מה הייתי עושה לו הייתי מקבל הזדמנות לעשות משחק מז׳אנר הסולבורן. ברור שאני לא אהיה זה שיחליט איך המשחק ייראה, אבל יש לי כמה רעיונות מעניינים. אולי תוכלו לשמוע משהו על כך ממני בקרוב.״

Brandon Sanderson: Kickstarter for 4 secret novels raises $19 million -  Deseret News

מובן שזה לא אומר שבהכרח מדובר במשחק חדש, וודאי שלאו דווקא מבית From Software, אלא ייתכן מאוד שמדובר בהצעה להרחיב את היקום של אחד מהמותגים של המפיצה למדיות נוספות, בדומה למה שנעשה עבור משחקים נוספים כמו Dark Souls 2 ו-Bloodborne. אם ניקח בחשבון את העובדה שמשפיעני מדיה רבים אחרים קיבלו גם הם את הקופסה כחלק מצעד שיווקי, תהא זו סיבה טובה לצנן מעט את האווירה. אף על פי כן, בעת הזו עוד לא ברור האם המכתב הוא מכתב גנרי מהמפיצה או מכתב אישי שנשלח מ-From Software עצמה, כאשר ברור שההשלכות שטומנת בחובה האופציה השנייה הן מרחיקות לכת בהרבה, שכן משמעותן היא בקשה אישית מסנדרסון להיות מעורב במידה מסוימת בפיתוח.

לנו נותר רק לחכות ולקוות לקרוס-אובר מוצלח בין ענקי התרבות הללו, ולהמתין ליום בו בניית העולם וטוויסטים העלילתיים של הראשון ייפגשו את המשחקיות מגדירת הז׳אנר של השני, וייצרו לנו חוויה יחידה במינה, שאולי אפילו מתעלה על סכום חלקיה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י