הרשמה

המשחק Californication יוצא אחרי 23 שנה

כניראה שלפעמים חלומות באמת מתגשמים

23 שנה, עכשיו הדחיות של Cyberpunk 2077 ניראות פחות נורא

כל מי שגדל בשנות התשעים זוכר את השיר הפופולרי של Red Hot Chili Peppers שנקרא Californication. השיר נשא את שם האלבום השביעי של הלהקה והיה השיר שחתם את שנות ה-90, תקופה שהיתה מאוד מזוהה עם להקות רוק, MTV, ועידן הזהב של משחקי המחשב. השיר נחקק בלבבות רבים אבל לא רק הוא כשהקליפ של השיר Californication היה אהוב מאוד גם כן שהוא הציג משחק וידאו שמורכב מכמה שלבים שונים.

הקליפ המקורי בויים על ידי Jonathan Dayton ו-Valerie Faris נראה כאילו נלקח ממשחק עולם פתוח של שנות ה-2000 והוא הקליפ הנצפה ביותר של Red Hot Chili Peppers אי פעם, עם למעלה מ-900 מיליון צפיות. ועכשיו, 23 שנה אחרי צאת השיר, מפתח עצמאי בשם Miquel Camps Orteza הציג את המשחק שמתבסס על הקליפ מאותה התקופה, או לפחות משהו דומה לזה. בעוד שהמשחק של Red Hot Chili Peppers נראה כמו משחק AAA של אותה תקופה, המפתח Orteza בחר כמה סצנות נבחרות מהקליפ ובנה אותם באמצעות מנוע Unity לכדי משחק מגניב שאפשר להעביר בו חצי שעה בכיף. ולמרות שהמשחקיות דיי פשוטה הוא מצליח לפרוט על כל מיתרי הנוסטלגיה של מי שגדל בשנות התשעים.

ֲֲֲ 

באתר שלו מספר Orteza שהוא תמיד רצה לשחק את המשחק כזה כשגדל בתור ילד ולאחר שראה שעשרים ושלוש שנים אחרי אף אחד לא פיתח אותו עדיין הוא החליט להדגים קצת מיכולות הפיתוח שלו במנוע Unity ופיתח שבעה שלבים מהמשחק כאשר לכל שלב מכניקה שונה שבה צריך לאסוף את חמשת סמלי הלהקה. המשחק זמין לשחקני PC ו-Mac וניתן להוריד אותו בקישור המצורף כאן.

באופן די צפוי אך גם מאכזב, המשחק לא כולל את השיר המקורי כפסקול מסיבות ברורות של זכויות יוצרים. לשם כך, המשחק שולח אותנו בהתחלה לקישור לדפדפן שיפתח את הקליפ וינגן אותו עבורכם. אז כל מי שחולם על Californication מוזמן להתקין את המשחק.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:27 11.03.2022 | siegfried siegfried

    מקסים ממש. מאז שאני ילד רציתי לשחק בזה.

  2. 2

       | פורסם ע"י