הרשמה

המשחק Dragon Age 4 כבר עבר חצי מהליך פיתוחו

אלו הן כבר חדשות מצויינות!

בעדכון באתר של BioWare, המנהל של החברה גרי מק'קי, נתן עדכון בנוגע להליך הפיתוח של המשחק הבא בסדרת Dragon Age.

אנחנו באתר נאזרים בהרבה סבלנות כשזה מגיע למשחקים שאנחנו מחכים להם: אחרי האכזבות האחרונות מהמשחקים של BioWare (בין היתר Anthem ו-Mass Effect Andromeda), הרבה מהציפיות שלנו ירדו לטמיון (הערת העורך: לא כשזה נוגע ל-Elden Ring, אור) אבל קשה לנו שלא להתרגש כשמכריזים על משחקים חדשים בשתי הסדרות המרכזיות כיום של המפתחת, Mass Effect ו-Dragon Age. כרגע המשחק שהכי קרוב ליציאה מבין השניים הוא Dragon Age 4, וכעת אנחנו מקבלים עדכון חדש בנוגע להליך הפיתוח שלו.

אחרי הבטחה כי השנה נקבל יותר עדכונים בנוגע להליך הפיתוח של המשחק, בפוסט בבלוג של BioWare, המנהל הכללי של החברה, גרי מק'קיי (Gary McKay) כותב על הליך הפיתוח: "אנחנו כרגע נמצאים ממש באמצע הליך הפיתוח של Dragon Age 4, זוהי תחושה נהדרת. תוכנית האב של המשחק הסתיימה כבר בשנה שעברה, אז כעת אנחנו מתמקדים בבניית החזון שלנו: יצירה של עולם יפיפה, דמויות עמוקות, משחקיות חזרה, כתיבה משמעותית, קאטסינים מרגשים ועוד הרבה דברים נוספים. תוכנית האב למשחק מובנת והסטודיו מפוקס בה."

בנוסף, גרי הזכיר גם את המפיק קריסטיאן דיילי (Christian Daily) שהודיע על פרישה מהסטודיו ממש בימים האחרונים : "ככל שאנחנו ממשיכים הלאה, ארצה לאחל לקריסטיאן דיילי בהצלחה. קריסטיאן הוא חלק מהסטודיו מאז 2018 והיווה השפעה עמוקה על המשחקים והנהגת הסטודיו, באחרונה כמפיק בפיתוח של Dragon Age 4. תעשיית המשחקים משתנה באופן קונסיסטנטי ולפעמים אנחנו רוצים לשנות ולעשות דברים שונים, אנחנו מבינים את זה, אבל אנחנו נתגעגע לקריסטיאן כחבר וכקולגה."

לסיום, גרי אומר כי יותר מאוחר השנה אנחנו צפויים לקבל הרבה יותר עדכונים בנוגע לפיתוח המשחק, אז יש לנו לא מעט למה לצפות. מה אתם אומרים על הפוסט של גרי? מצפים למשחק הבא בסדרת Dragon Age? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י