הרשמה

השראה מהגיים פאס? Shadow Warrior 3 מגיע ל-PS Now ביום השקתו

סוני מכריזה על הכותר הראשון שיגיע ביום השקתו לשירות ה-PS Now

המנועים מתחילים להתחמם..

נראה ש-Sony מתחילה לעשות את צעדיה הראשונים בדרך שיפור שירות ה-PS Now, על מנת שיהווה מתחרה ראוי מול שירות ה-Game Pass של Microsoft. שירות ה-PS Now מאפשר למנויים גישה לספריה רחבה של משחקים דרך הענן, אך השירות מעולם לא הגיע לרמות הפופולאריות של הגיים פאס, אבל לפי הכרזה ששוחררה אתמול - סוני בדרך לשנות את זה.

פרסום חדש ב-Playstation Blog ע"י בארטק סאוויקי (Bartek Sawicki), המפיק המוביל של Shadow Warrior 3, חושף כי המשחק צפוי להגיע לגמרי בחינם עבור מנויי השירות ב-1 במרץ, יום ההשקה של המשחק עבור פלטפורמות ה- Xbox, Playstation והמחשב האישי. שחקנים שיבצעו הזמנה מוקדמת למשחק יוכלו לקבל גישה לשני המשחקים הקודמים בסדרה, אך ההטבה הזו לצערנו לא תופסת עבור אלו שיורידו את המשחק דרך השירות.

מדובר בצעד מפתיע מצידה של סוני, שבחודשים האחרונים החלו לצוץ שמועות שהיא עומדת לנטוש את ה-PS Now לטובת שירות חדש שיהווה תחרות ראש בראש עם הגיים פאס. האם היא הולכת להשיק שירות חדש לגמרי, או שתישאר עם מותג ה-PS Now שיקבל מייקאובר ויהפוך את התחרות לקצת יותר קשה? עד שנקבל את התשובה לשאלה לו, מנויי השירות רק ממשיכים להרוויח. כאמור, Shadow Warrior 3 צפוי לצאת לקונסולות ה-Playstation 4, ה-Xbox One והמחשב האישי ב-1 במרץ. מה אתם חושבים על המצב של ה-PS Now מול ה-Game Pass? אילו משחקים הייתם רוצים לראות על הפלטפורמות הללו שהיו גורמים לכם לרוץ ולעשות מנוי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י