הרשמה

מסתמן: סדרת Call of Duty תדלג על היציאה השנתית ב-2023

פגרה בקנה, וזומבים בצריח?

מסתמן שהסדרה האולטרה פופולרית תקח שנת שבתון בפעם הראשונה מ-2005

השם של סדרת Call of Duty הולך הרבה לפניה: סדרת ה-FPS, שנדמה כי שברה כל גבול אפשרי לפופולאריות של משחקי מחשב, לא עצרה לרגע מאז יציאתו של הכותר השני לסדרה בשנת 2005. כל שנה, מעריצים התאספו מסביב לכותר השנתי שנעשה על ידי אחת משלוש חברות שקיבלו את האחריות מהמפיצה השנויה במחלוקת אקטיוויז'ן (Activision), והן טרייארק (Treyarch), סלדג'האמר (Sledgehammer) והיוצרים המקוריים של הסדרה: אינפיניטי וורד (Infinity Ward).

למרות הקצב הלא נורמלי למשחקי AAA בה יצא הסדרה, קיבלנו כמה כותרים אגדיים ממנה כמו סדרת Modern Warfare וסדרת Black Ops, שאיתה בא גם מוד הזומבים האגדי והמוכר. למרות זאת, בשנים האחרונות האיכות של הסדרה נפגעה, והיה נדמה שהיא צריכה לחדש משהו כדי לחזור לגדולתה. אם השמועה האחרונה שהתחילה להסתובב נכונה, כנראה שנמצא הפתרון.

לפי השמועה, מסתמן שחברת טרייארק, שאמורה להוציא את הכותר של שנת 2023, תקבל שנה נוספת להכנת המשחק. מדובר בפגרה הראשונה של הסדרה מזה 18 שנה, במידה ובאמת לא יהיו הפתעות והכותר השנה ייצא כמתוכנן. במקום היציאה השנתית, ככל הנראה נזכה לאלטרנטיבה מגניבה לא פחות - משחק זומבים שיהיה חינמי ויופק על ידי המאסטרים בתחום כפי שכבר הזכרתי למעלה - טרייארק בכבודם ובעצמם.

נראה שגם עם הפגרה, לא צפויה לטרייארק שנה משעממת. למזלם, ככל הנראה חברת התמיכה המעולה של אקטיוויז'ן והשפן בשרוול שלה - רייבן (Raven Software) תתמוך בטרייארק בפיתוח המשחקים. רייבן באופן כמעט שנתי תומכת בסדרה, והיא ללא ספק גורם משמעותי בהצלחה המסחררת של קול אוף דיוטי. האם הפגרה תצדיק את עצמה? האם אתם מתרגשים לקראת משחק זומבים פוטנציאלי? ספרו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:44 28.02.2022 | OfirOm OfirOm

    מיקרוסופט מתחילים לעבוד

  2. 2

       | פורסם ע"י