הרשמה

צפו בטיזר הראשון לסדרת האנימציה The Boys: Diabolical

The Boys: Diabolical נראית כמו סדרת אנימציה מופרעת לחלוטין

מסעדה בבעלות של חברת תרופות שיוצרת גיבורי על? נשמע כמו משהו הגיוני לחלוטין

חברת Amazon Prime חשפה אתמול טיזר ראשון ל-The Boys: Diabolical, סדרת אנימציה שמתקיימת ביקום של The Boys, אחת מהסדרות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות ואחת מהסיבות העיקריות להחזיק במנוי לשירות הסטרימינג של אמזון. אם חשבתם שאתם הולכים לקבל משהו שאפילו קצת פחות ממופרע לחלוטין, מצטערים לנפץ לכם את הבועה, אבל הסדרה הזאת היא בדיוק מה שאתם חושבים שהיא הולכת להיות - פ****ג שטנית (נשמע יותר טוב באנגלית).

הטיזר שנחשף מקוריין ע"י קריסטן סלייטר (Christian Slater), שחקן ומדובב פופולארי בעיקר בזכות תפקידיו הרבים בסדרות וסרטי האנימציה של DC ובסדרה Mr.Robot. לפי הסרטון שנחשף, הסדרה תתרחש במקום שנקרא Vought-A-Burger, מסעדה שממותגת סביב גיבורי העל המוכרים והפחות מוכרים מהיקום של The Boys. אחד מה"גיבורים" היותר מוכרים כאן הוא הומלאנדר (Homelander), ובשלב מסויים בטיזר אנחנו רואים 3 גרסאות שונות שלו, כל אחת עם סגנון אומנות שונה שכנראה מעידה על סגנון אנימציה שונה בכל פרק בסדרה. כל פרק בסדרה צפוי לארוך בין 12 ל-14 דקות עם הזמנה של 8 פרקים לעונה.

המוחות היצירתיים מאחורי The Boys: Diabolical הם לא אחר מאשר סת' רוגן (Seth Rogen), איישה טיילר (Aisha Tyler), אנדי סמברג (Andy Samberg), אקוואפינה (Awkwafina), והרשימה רק ממשיכה, אבל חכו שתשמעו מי השחקנים שבאים לתת את קולם לדמויות המוזרות והצבעוניות שנזכה לפגוש כאן. בקצרה, אנחנו צפויים לשמוע את דון צ'ידל (Don Cheadle), ג'סטין רויילנד (Justin Roiland), ג'יאנקרלו אספוזיטו (Giancarlo Esposito), אנת'וני סטאר (Antony Starr), סיימון פג (Simon Pegg) ומייקל סרה (Michael Cera). יש עוד שמות מעניינים שמעורבים בפרוייקט הזה, אבל אם נציין את כולם אנחנו נהיה כאן כל היום.

The Boys: Diabolical צפוי להגיע לשירות ה-Amazon Prime הקרוב לביתכם ב-4 במרץ, שם כל שמונת הפרקים שלו יהיו זמינים לבינג' בבת אחת. אנחנו בטוחים שהסדרה הזאת תרגיע, אפילו בקצת, את הרעב המשתולל שלנו לעונה השלישית של The Boys שצפויה לצאת ב-3 ביוני. בינתיים ספרו לנו, מה אתם חושבים על סדרת האנימציה המתוכננת?ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י