הרשמה

הפתעה: סדרת משחקי Alice תקבל עיבוד טלוויזיוני

ולכתבה היומית שלנו על סדרות משחקי וידאו....

השגעון חוזר....

בשעה שעסקאות הענק של עולם הגיימינג מרעידות את הבורסה, סדרות וסרטים על משחקי מחשב מוכרזים באופן יומיומי ואפילו האיש העשיר בעולם - אילון מאסק(Elon Musk)ֲ מצייץ על הקמפיין של ההיילו החדש. נדמה שכל העולם כולו מתעסק כרגע במשחקי מחשב. האהבה שהתחום מקבל כרגע מכניסה הרבה אנשים חדשים לחקור את כל התוכן העשיר שנוצר לאורך שנים של עשיית משחקי מחשב, מה שמוביל למתן תשומת לב גם לסדרות נשכחות יותר. למזלי, אחת מהסדרות האהובות עליי מפעם כן זכתה לתשומת הלב הזאת.

לפי דיווח של The Hollywood Reporter, חברת ההפקה של שני סרטי ג'ומנג'י (Jumanji) האחרונים - Radar Pictures, רכשו מ-EA את הזכויות להפקת סדרה על משחקי המחשב האהובים בעולם של אליס בארץ הפלאות (Alice in Wonderlands). לא, לא מדובר בילדה הבלונדינית והתמימה בהרפתקאה בארץ חלומית שעולה לכם בראש, אלא בעיבוד למשחקי מחשב שייצר מפתח משחקי הוידאו אמריקן מגי (American McGee). בדומה למשחקיו הקודמים של מגי, שהיו, בניגוד מוחלט לעולם של עליסה - קווייק (Quake) ודום 2 (Doom 2), העיבוד שלו למשחקי וידאו שם את אליס כגיבורת אקשן בסדרת משחקים אלימה שמתרחשת בעולם של הסיפור הישן.

הסדרה זכתה לשני משחקים שיצאו לביקורות אוהדות ויצרו קהל מעריצים שדורש כבר משנת 2011 המשך לעולם המסקרן שנוצר פה. לשמחתם, נראה שהעיבוד נמצא בידיים טובות, כי לא אחר מאשר דיויד הייטר( David Hayter), המדובב של סוליד סנייק(Solid Snake) מסדרת מאטל גיר (Metal Gear) והתסריטאי של ווטצ'מן (Watchmen) לקחו את הסדרה לידיים שלהם. אגב, זאת לא הפעם הראשונה שהסדרה נמצאת בידיים של אישיות מפורסמת, אך בפעם אחרונה זה היה בתחילת שנות ה-2000 ובידיים שלא אחרת משרה מישל גלר (Sarah Michelle Gellar) שידועה בהופעותיה בבאפי ציידת הערפדים, הצעקה 2 ועוד. מיותר לציין שהפרוייקט הזה לא זכה להניב פירות.

בנימה אופטימית זו, כולי תקווה שדווקא הפעם נזכה לראות עוד מהעולם המשוגע שיצר מגי לאליס. תקראו לי משוגע, אבל אולי הסדרה תתן את הפוש ש-EA צריכים כדי לנצל את הסטודיו המוכשר והמתאים למשימה זוינק! (!Zoink) למשחק חדש בסדרה. עוד לא נאמר באיזו פלטפורמה הסדרה תעלה, אבל נראה שכל שירותי הסטרימינג הגדולים שמים את היידים שלהם על סדרות גיימינג, ככה שלא יהיה קשה להייטר למצוא קונים. האם הקללה תשבר ונקבל את הסדרה? האם הרצף לא יישבר ונקבל מחר עוד ידיעה על סדרת גיימינג? האם זה סוף סוף יהיה משהו על סדרת - The last of Us? נותר לנו רק לכתוב אמן בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:03 05.02.2022 | Guy94 Guy94

    משחקים מעולים, אני עדיין זוכר שכשיצא המשחק הראשון שמו מחוץ לבאג דמויות קרטון של אליס. איזו תקופה..

  2. 2

       | פורסם ע"י