הרשמה

העידכון הראשון ל-2022 הגיע ל-Flight Simulator יחד עם תוכניות עתידיות

מוכנים לבקר ביבשת החמה מכולן?

אוסטרליה זה יפה והכל אבל לא ראיתי קנגרו על מטוס עדיין

למרות שעברה כבר שנה וחצי מאז השקתו, Flight Simulator 2020 עדיין נחשב כאחד המשחקים השאפתניים והגדולים ביותר שיש כיום. מאז ההשקה ועד היום קיבלנו לא מעט עידכונים למשחק שהוסיפו לו הרבה תוכן ממטוסים חדשים שמוסיפים חווית טיסה אחרת כמו ה-F-18, הגעה ל-Xbox Series X|S או שיפורים לעולם המשחק כשכל פעם מקום אחר בעולם קיבל טיפול פרטני ויותר מדויק. אם עידכוני ה-World Update לקחו אותנו בעבר לארצות הברית, יפן, אנגליה ואירלנד העידכון האחרון שיצא אתמול לוקח אותנו לצד השני של כדור הארץ, היישר לאוסטרליה.

העידכון החדש ניקרא World Update #7 וכאמור הוא מתמקד באוסטרליה. העידכון מביא איתו צילומי לווין חדשים ומעודכנים של האיזור, ארבע שדות תעופה חדשים, שיפורים למעל 100 שדות תעופה אחרים, 94 נקודות עניין חדשות ו-16 פעילויות חדשות. כמו עידכוני העולם שהגיעו לפניו גם העידכון הזה הוא חינמי לגמרי ויאפשר לכל השחקנים לגלות את נופיה של אוסטרליה.

בנוסף לחדשות על World Update #7 אנחנו מקבלים מידע על העידכון הבא שיגיע במרץ ויתמקד בספרד ופורטוגל לצד העובדה שהרחבת Top Gun למשחק תגיע בחודש מאי. מפתחי המשחק הוסיפו ואמרו שמעבר לאלה אנו צפויים לקבל השנה עוד 4 עידכוני עולם, הליקופטרים יגיעו גם כן מתישהו השנה למשחק לצד הוספתה של טכנולוגיית DLSS לשיפור ביצועים. באופן אישי אני חושב ש-2022 תיהיה נהדרת למשחק וההוספה של DLSS תעשה לו פלאים ותאפשר להנגיש את המשחק למיליוני שחקנים חדשים.

מה דעתכם על העתיד של Flight Simulator? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י