הרשמה

מותק המשחק התכווץ: Microsoft Flight Simulator יגיע לאקסבוקס בגודל 97GB

המשחק שעל המחשב האישי שוקל 200GB לפחות מצטמצם משמעותית לקראת ההגעה ל-Xbox

האם הקטנת הנפח תשפיע בצורה כלשהי על חווית המשחק?

המשחק Microsoft Flight Simulator צפוי להגיע לקונסולות ה-Xbox Series X/S בסוף החודש הזה, ב-27.7. לפי דיווח בטוויטר של משתמש בשם Idle Sloth המשחק צפוי לתפוס נפח של 97.2GB לגרסה הבסיסית. ניתן לברר זאת בקלות באמצעות בדיקה דרך ה-Game Pass בחנות האקסבוקס.

סך הכל מדובר על הקטנה משמעותית של המשחק שעד לא מזמן עמד על 200GB ויותר על המחשב האישי. בסך הכל זה הגיוני כיוון שמדובר במשחק מאוד מסיבי עם גרפיקה מאוד מפורטת. הסימולטור של מיקרוסופט מכיל את כל כדור הארץ בסקאלה של אחד לאחד עם רמת פירוט מדהימה באמצעות בינה מלאכותית שמושכת מידע מהמפות של Bing ומדמה באמצעותם את העולם בתלת מימד.

מעבר להדמיה המתוכנתת, הסטודיו שפיתח את המשחק Asobo משחרר עדכונים בקצב גבוה ובהם איזורים שלמים שנבנו בעבודת יד. כך עשו את יפן, ארה"ב וחלקים נרחבים מאירופה. ההרחבות הללו תופסות שטח נוסף ועלולות להגדיל את נפח האחסון של המשחק בהרבה. 

Microsoft Flight Simulator (for PC) Review | PCMag

קונסולת ה-Xbox Series X מגיעה עם שטח אחסון של טרה ואפשרות להרחבה של טרה נוסף. זה אומר שהמשחק הבסיסי בלבד יתפוס כעשירית מהנפח של הקונסולה. למרות הכל, מדובר בהפחתה משמעותית שאולי יהיה ניתן לשפר בהמשך. כיום הגרסה הבסיסית למחשב תופסת רק כ-83GB לפני ההרחבות. 

המשחק עצמו יקבל עוד הרחבה לכבוד ההשקה ל-Xbox והיא תכלול שיתוף פעולה עם הסרט Top Gun Maverick. ביום ההשקה צפוי להתווסף למשחק מטוס סילוני חדש מדגם F-18 שתתן חוויה ייחודית על התחושה של להיות טייס בצי.

המשחק עצמו יושק כאמור ב-27.07 לקונסולת ה-Xbox ואנו ממתינים בכליון עיניים לראות F-18  מצטרף לצי המטוסים הנכבד שקיים כבר במשחק. מה אתם חושבים על הצמצום המשמעותי בנפח המשחק? חושבים שזה עלול לפגוע בחווית המשחק?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י