הרשמה

המשחקים הכי טובים שלא שיחקתם ב-2021

אביחי הכין רשימה של המשחקים הכי טובים שאף אחד לא דיבר עליהם השנה

אלו כניראה המשחקים הכי טובים שלא שמעתם עליהם השנה

לפי דעתי (ואני יודע שיהיו כאלה שלא יסכימו איתה) שנת 2021 היתה שנה חלשה יחסית במשחקים, משחקים רבים נדחו, הושקו באיחור או יצאו עם כמות באגים שגורמת ל-Cyberpunk 2077 להיראות טוב. זה לא מפתיע, זעזועי הקורונה של 2020 השפיעו על הפיתוח של משחקים והביאו לעיכובים ודחיות. נוסף על כך, הבעיות בייצור של הדור החדש של הקונסולות הביא לקצב אימוץ איטי שמנע מחברות להשיק משחקים חדשים מתוך חשש שלא יהיה קהל גדול מספיק שיקנה אותם. אבל מכל לימון אפשר לעשות לימונדה. שנת 2021 מבחינתי היתה השנה לגלות יהלומים נחבאים במשחקים קטנים שהושקו בשקט, ללא יחסי ציבור וללא תקציבים אדירים. והיום אני אציג לכם את כל המשחקים שחבל שלא שיחקתם ב-2021. אסייג מראש שמדובר בטעמי האישי, ושאני מנסה להיות כמה שיותר מגוון ובהחלט יתכן כי יש עוד פנינים שלא ציינתי פשוט כי לא רציתי להעמיס יותר מידי על הרשימה הזאת.

Sword of Legends Online

אני חושב שמשחקי פנטזיה סיניים לא הגיעו מספיק למערב וחבל. בעוד שכולנו שיחקנו משחקים קלאסיים של אבירים ודרקונים מבוססים על מיתולוגיה נורדית וספרי טולקין, יש הרבה קסם במיתולוגיה הסינית. המשחקים הסיניים מבוססים בעיקר על ספרי הפנטזיה של חמש הממלכות והמסע מערבה. המשחק Sword of Legends Online הוא משחק MMORPG שהגיע הקיץ למערב. נכון, הפורט מסינית לאנגלית גרוע, הדיבוב מזעזע וה'ווסטינג לפעמים משעמם. אבל יש לו עולם פתוח מהמם, הקרבות כיפיים לחלוטין והתוכן ה-Endgame שווה את כל הגריינד. נקודת בונוס: אין כאן Pay-2-Win.

Devour

משחק האימה שחיזק לי את מיתרי הגרון הוא השותף האידיאלי לקו-אופ. הסיפור דיי חוזר על עצמו, חבר כת זימן את השד עזאזל, הכל הסתבך, השד השתלט עליו, ואנחנו באים להציל אותו. יש למשחק כמה מפות לבחור מהם ולכל מפה שינוי קל במכניקה אבל העקרונות זהים, כאשר כל פעם מדובר בחבר כת אחר. במפה הרביעית כבר חשבתי לעצמי שמישהו בכת הזו כבר צריך היה להבין שזה לא עובד כל הזימון הזה. בכל מקרה זה מעין פאזל רווי אקשן ומלחיץ לחלוטין. כל פעם מתווספות מפות חדשות ולמרות שהמכניקה הבסיסית זהה (לתפוס 10 חיות כלשהן ולהקריב אותן), כל מפה מציגה משחקיות שונה ומעניינת ורמת הקושי עולה ככל שמתקדמים במשחק. להיות מוכנים לשעות של לחץ וחרדה, לא מומלץ לבעלי לב חלש, ולא מומלץ לשחקן יחיד.

Thunder Tier 1

בשנות ה-90, משחקי טופ דאון ומשחקים איזומטריים היו מאוד פופולריים. היום עברנו למשחקים ממבט ראשון וממבט שלישי (ושמישהו יגיד לי כבר מה זה משחק ממבט שני?!). ממש לאחרונה הוציאה חברת Krafton (מפתחי PUBG) את Thunder Tier 1 ואני נדלקתי עליו. משחק ירי טקטי ממבט איזומטרי שהחזיר אותי אחורה למשחק Commandos, והביצוע מעולה. הוא גם תומך בריבוי שחקנים, וגם אפשר לשלוט על החיילים. המשחק מאוד קשה והמשימות מצריכות הרבה מחשבה והתארגנות, מומלץ בחום למי שאוהב משחקי ירי אסטרטגיים. אני מאוד נהניתי מזה כחובב ARMA 3, זה בדיוק המשחק לשחק עם חברים בעוד שמתכננים בדקדקנות את המהלכים ואז מגלים שזה לא עוזר ועדיין מתים בשלב השני.

Ultra Age

משחק קרב חרבות מהיר ומלא אקשן. Ultra Age לא מציע משהו חדש, והגרפיקה לא מהמרשימות שראיתי, אבל המשחק מציע שלל קומבינציות מעניינות ואקשן מהיר שעובד חלק על הכל. בעתיד הרחוק העולם על סף גסיסה ועליך מונח העול להציל את העולם מיריבים חד גוניים אבל יחד עם קפיצות, פעלולים יעמדו לרשותך ארבעה סוגי חרבות שאפשר להחליף אפילו באמצע מכה. ניתן לשדרג את המכשירים ואת החרבות. אפשר לבחור מתוך עצי כשרונות את היכולות של הנשקים ובסך הכל הוא לא מציע משהו חדש ומיוחד, אבל הוא כן מציע משחקיות מהירה ודינאמית ששואבת השראה ממשחקי סולס לייק. המשחק יצא לפליסטיישן ולנינטנדו סוויץ' וייצא למחשב בקרוב. למשחק עצמו יש דמו חינמי בכל הקונסולות, כולל בסטים למי שרוצה לבחון. אני שמח לראות את שובם של הדמואים. למי שאין כוח, מוזמנים לקרוא את הביקורת של שמואל למשחק - בין הבודדים שאשכרה סיקרו את המשחק הזה.

Demeo

הנה משהו ששחקני מבוכים ודרקונים חיכו לו הרבה זמן. Demeo הוא דימוי של משחק תפקידים שולחני מבוסס תורות שנעשה כולו במציאות מדומה. כן, חייבים בשבילו משקפת VR. המשחק מדמה מיניאטורות שנעות במבוך ונלחמות במפלצות משלל סוגים. הפעולות נעשות באמצעות קלפי פעולה שיש לי ביד, הזזת המיניאטורות ביד הוירטואלית וזריקת קוביה כשצריך. אפשר לשחק אותו לבד אבל זו חוויה חגיגית במיוחד לשחק אותו עם חברים. המבוך הראשון בסיסי וגנרי לחלוטין אבל אני מקווה שיבוא היום שמשתמשים יוכלו ליצוק לתוכו תוכן משלהם, בינתיים יש הרחבה חינמית שהוסיפה מפה מפה חדשה שיצאה לא מזמן. 

Exo One

זה הוא אחד המשחקים הכי מיוחדים שיצאו השנה. המשחק הזה הוא אולי אחד המשחקים הפשוטים, אבל גם אחד המעניינים מהסיבה הפשוטה שהוא פשוט יפה. ב-Exo One תשחקו מעין כדור גרביטציה שמטייל על פלנטות נידחות בגלקסיה. מאחורה יש סיפור על אסטרונאוטים שהלכו לאיבוד ומשלחת שיצאה לחפש אותם כאשר היא חמושה בטכנולוגיה חייזרית בצורת כדור שמשייט על פני הכוכב. המשחק עצמו מאוד פשוט, יש כדור שיכול לצבור מומנטום באמצעות ספיגת כבידה ולשחרר אותה ולזנק באוויר. הוא גם יכול להפוך לדיסקה כדי לשמור על אווירודינמיות מסויימת אבל זה המשחק בגדול. לתייר בנופים זרים באמצעות כדור שמקפץ ודואה ממקום למקום. משחק נהדר להעביר איתו את הזמן וחבל שהוא לא יצא למובייל.

מה היו המשחקים שאתם שיחקתם ואף אחד לא דיבר עליהם השנה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י