הרשמה

משחק האימה Scorn נדחה לאוקטובר 2022

המסורת ארוכת השנים של המשחק ממשיכה

ליל כל הקדושים הבא יהיה מעניין מאוד

כמעט כמו בכל שנה בשנים האחרונות, מגיעה ידיעה עם דחייה נוספת של משחק האימה המצופה- Scorn. אך הפעם, בניגוד לשבע השנים האחרונות שעברו מאז שהמשחק הוכרז לראשונה ב-2014, יש לנו לא רק שנה אליה הוזז המשחק אלא גם חודש ספציפי. מפתחי המשחק Ebb Software הופיעו בלייב של id@Xbox עם טיזר קצר שבסופו הוכרז שהמשחק סוף סוף יגיע אלינו באוקטובר של השנה הבאה. כמובן שליל כל הקדושים הוא אחלה של זמן לשחרר משחק אימה, ולכן בחירת החודש לא צריכה להגיעה בהפתעה, למרות ששוב מדובר בדחייה של שנה.

במידה ואתם מהמעריצים שחיכו מהרגע הראשון ותמכו בפרוייקט הקיקסטארט של המשחק, תנחומיי וכולי תקווה שהפעם העולם ייזכה למשחק באמת. במידה ואתם לא ושוברים את הראש (ובצדק) על מה מחזיק ציפייה של אנשים שבע שנים הנה הסבר קצר. Scorn הוא משחק אימה בגוף ראשון עם עיצוב אווירה, סאונד ואוייבים מטריד במיוחד בהשראת האומן הנס רודי גיגר (H.R. Giger). המשחק ינוע בין פאזלים לקטעי יריות מלחיצים, מפני שהתחמושת במשחק מובטחת להיות מועטה מאוד. בנוסף, כדי לתרום לאווירה המוזרה, השחקן נזרק לעולם בלי יותר מידי הסברים, ועליו למצוא אותם בעצמו איך שהוא ייבחר, בדרך שמובטחת להיות לא לינארית ככה שכל שחקן יוכל לחוות חוויה אחרת משחקנים אחרים.

המשחק צפוי, עם הדגשה יותר מכל פעם אחרת על המילה צפוי, לצאת באוקטובר 2022 למחשב, Xbox Series XIS ולהגיע לשירות ה-Game Pass ביום ההשקה. חושבים שהפעם הוא ייצא באמת? תחכו לו עוד שנה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י