הרשמה

זה רשמי: Bright Memory: Infinite יושק בחודש הבא

משחק היריות מפוצץ האדרנלין צפוי להגיע אלינו ממש בקרוב

חודש נובמבר הפך הרגע לקצת יותר מלא

אחרי שרכש לעצמו שם כאחד מהמשחקים עם הגרפיקה היותר מרשימה שראינו בחשיפת הגיימפליי שלו, ולאחר שנה שבקושי ראינו ממנו משהו למרות התעקשות שהמשחק יעמוד בתאריך היציאה שלו בחורף 2021, Bright Memory: Infinite צפוי להגיע אלינו ב-11 בנובמבר באופן רשמי.

המשחק שם אותנו בנעליה של שילה (Sheila) בליל השנה הסינית החדשה של שנת 2036, שם היא תתמודד מול איום חוצני שמאיים להשמיד את העולם. משם נדמה שאין ז'אנר שהמשחק לא מסמן עליו וי בהרפתקה שהוא יציג לנו. הגיימפליי האנרגטי של המשחק, שמשלב יריות, חרבות, נהיגה ויכולות תזוזה שלא היו מביישות משחק Titanfall, גורם לו לא ליפול מרוב משחקי ה-FPS האחרים שיצאו בשנים האחרונות, אבל האם זה יספיק כדי להתמודד עם ההשקות הגדולות של חודש נובמבר?

החודש שהיה מפוצץ כבר מספיק במשחקים מצופים כמו Forza Horizon 5, Call of Duty: Vanguard, Battlefield 2042 וכו' כרגע קיבל השקה נוספת שהפכה אותו למפוצץ עוד יותר. מה שאולי יעזור ל-Bright Memory: Infinite לפרוח דווקא בחודש הזה, הוא שהמחיר שלו נמוך יחסית (19.99$), ומי שקנה את גרסאת הדמו שלו יקבל את המשחק המלא לגמרי בחינם. חשוב להגיד שהדמו משמש כמעין פרולוג למשחק, ואורכו נע בין שעתיים לשלוש שעות, ולכן סביר להניח שגם המשחק עצמו לא יהיה יותר מידי ארוך. בין אם מדובר בחדשות טובות או רעות, את זה כבר נשאיר לשיקול דעתכם, ככה שאולי כן תצליחו לדחוף משחק נוסף ללו"ז הגם ככה צפוף שמצפה לנו בחודש הבא.

כאמור, Bright Memory: Infinite צפוי לצאת ב-11 בנובמבר למחשב האישי. גרסה עבור ה-Xbox Series X/S נמצאת בפיתוח, אך עדיין לא ידוע מתי היא תושק. מה אתם חושבים על החשיפה? שתפו אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י