הרשמה

ביקורת: Logitech G435

אוזניות הגיימינג החדשות של Logitech הגיעו לאור לבדיקה!

האם האוזניות החדשות של החברה עומדות בגאווה מול הגדולות שבשוק?

האוזניות סופקו לנו לסיקור על ידי Logitech ישראל, תודה רבה!

בתור אחד ששיחק בעבר בלא מעט משחקי יריות תחרותיים ומדי פעם עד היום, ההבנה שמכשירים חוטיים הם בהכרח עדיפים על מכשירים אלחוטיים היתה מעין סוג של אקסיומה. אין עוררין על העובדה הזאת, מכשירים אלחוטיים היו נחותים בהשוואה, מהירות התגובה שלהם למכשירים חוטיים ולרוב גם הנוחיות שלהם, ירודה מזאת של מכשירים חוטיים. ההבנה הזאת החלה להשתנות בשנה האחרונה אחרי ההגעה של מכשיר ה-Quest 2, בזכות הביקורת של רועי וההחלטה שלי לקנות את המכשיר, הבנתי שמכשירים אלחוטיים הם לא רק מעולים, הם גם לא נחותים ממכשירים חוטיים.

השנה היא 2021, הביצועים של מכשירים אלחוטיים מתחילה מהר מאוד לתפוס את אלו של המכשירים החוטיים בלי למצמץ, בנוסף, העובדה שהם מגיעים בלי חוטים, אומרת שניתן להשתמש בהם מבלי להביא עוד בלאגן לעמדת מחשב, מבלי שיהיה צורך לסדר את החוטים. השבוע חברת Logitech הכריזה על סט אוזניות חדש, אלחוטי, קומפקטי והכי חשוב (בעיניי) כיום, קליל. האוזניות הגיעו אליי להתנסות כבר מהסופ"ש שעבר והן בשימוש עוד מאז, אז מה אני חושב על האוזניות החדשות של Logitech? בואו לגלות!

התחלה קלילה

אני חייב לציין שבשלב הזה שבו אני מחכה קונסיסטנטית לחבילות, לקבל הודעה על חבילה ממקור לא ידוע, לבוא ולגלות שהחבילה מיועדת ל-"אור סגל מ-Vgames", זהו כיף וכבוד ענק תמיד. בתוך הקופסא של ה-G435 ניתן למצוא את האוזניות (זמינות ב-3 צבעים, אני קיבלתי את Blue and Raspberry), דונגל USB על מנת לבצע שימוש בטכנולוגיית Lightspeed יחד עם חוברת האזהרות וסטיקר של Logitech G (באופן קצת חשוד, דווקא חוברת ההוראות היתה חסרה, אבל יכול להיות שזאת היתה טעות רק אצלי). האוזניות עצמן מכוסות בנייר על מנת לשמור על השלמות של האוזניות באריזה לפני הפתיחה, כאשר הרמתי את הקופסא בפעם הראשונה, תהיתי לעצמי איך הן כל כך קלילות וכאשר הוצאתי את המוצר מהקופסא, עדיין תהיתי: "איך זה שהן כל כך קלילות?"

האוזניות, בהשוואה ללא מעט אוזניות גיימינג אחרות, הן יחסית קטנות וקמפקטיות, הן קלילות במיוחד במשקל שעומד על 165 גרם בלבד. Logitech שמו להם למטרה ליצור אוזניות בצורה שהכי פחות תפגע בסביבה, לכן, הן עשויות מפלסטיק ממוחזר, כתוצאה מכך איכות הבניה מרגישה יחסית זולה, אך מנגד זה תורם לקלילות של האוזניות האלה, יחד עם זאת, הן עמידות במיוחד. מעבר לכך שמרבית האוזניות עשויות מפלסטיק, סך הכל יש עליהן את הכריות לאוזנים והקשת מכוסה בבד עדין במיוחד, יחד עם זאת, לא היתה לי בעיה לשבת עם האוזניות האלה במשך שעות של משחק ועבודה, המשקל לא הפריע לי ולא היתה לי תחושת פלסטיק זולה לאורך כל זמן השימוש בהן. אז עכשיו שדיברתי על הנוחיות של האוזניות, האם הן גם עובדות בצורה מרשימה באותה מידה?

ביצועים ואיכות שמע

אני אתחיל ממה שרע לי באוזניות האלה, המיקרופון המובנה? לא נהדר, בכלל, בין הדברים הראשונים שעשיתי עם האוזניות היה לחבר אותן למחשב ולהיכנס לשיחת דיסקורד, איכות השמע במהלך השיחה היתה מעולה, אבל חברים שמעו אותי באופן מאוד מקוטע או רובוטי לאורך השיחה כאשר השתמשתי במיקרופון המובנה. אני כן אגיד שכאשר הסתכלתי על האוזניות בפעם הראשונה וראיתי שיש שני פתחי מיקרופון, תהיתי לגבי השימוש של השני על פני הראשון, הוא נועד על מנת לנקות רעשי רקע ובזמן שזה עובד, האיכות של המיקרופון לא נהדרת וקצת קשה לבצע איתן שיחות באופן חלק וברור.

עכשיו שעברתי על מה שרע לי באוזניות האלה (באמת? רק דבר אחד?? כן, באמת), אעבור לשאר, מאחר והאוזניות האלה בעיניי הן באמת טובות. אני אוהב את זה שעצם ההתקנה של האוזניות האלו הוא תהליך פשוט כל כך, כל מה שצריך לעשות זה לחבר את הדונגל USB למחשב או לקונסולה (כן, הן עובדות מצויין עם ה-Playstation 5 שלי), להדליק את האוזניות וזהו, יש אודיו. החלק המוזר היחיד של האוזניות יחד עם הקונסולה הוא שהווליום של השניים שונה, הלחצנים שעל האוזניות לא ישלטו על הווליום בקונסולה וזה קצת כמו להתעסק עם ווליום של המחשב יחד עם מערכת סטריאו, קצת מוזר אבל זה בסדר. כמו הרבה אחרות, ה-G435 תומכות בטכנולוגיית Dolby Atmos ובטכנולוגיה של Sony שנקראית Tempest 3D, כך שהן תומכות גם ב-3D audio של ה-Playstation 5. אני אגיד כבר עכשיו שהאודיו מהמשחק נשמע מעולה, אבל הוא לא מדוייק או חד כמו שהייתי רוצה כניראה. ניסיתי את האוזניות יחד עם Returnal, משחק שעמוס במיוחד בסאונד ופרטים: כאשר לא הייתי בסגמנט לחימה, הסאונד היה פשוט פננטסטי, אבל כאשר כבר הגעתי לאזורים עמוסים יותר עם אויבים, החדות קצת החלה להאבד, הסאונד היה טוב מאוד, אך לא מצויין וחבל.

הסאונד הכללי מהאוזניות הוא טוב מאוד, הוא עובד מצויין במשחקים גם על המחשב ועל הטלפון, אבל האיכות לא מושלמת, הדבר ניכר גם כשמאזינים למוזיקה, בעיקר מוזיקה עטירת באס (במקרה שלי, לא מעט מטאל בכלל), הסאונד לא רע, אבל הבאס פשוט מתחיל להיבלע בסאונד. הדבר יכל ככל הנראה להיפתר לא רע עם איקוואלייזר, אבל נכון לכתיבת שורות אלה, Logitech עדיין לא שיחררו דרייבר מתאים לאוזניות על המחשב, תוכנת Logitech G Hub עדיין לא מזהה את האוזניות ואין איקוולייזר שמאפשר כרגע להתעסק איתו על מנת לשפר את חווית השמיעה במחשב. חשוב לי לציין שגם כשאני אומר שאיכות השמע אינה מצויינת, היא עדיין טובה מאוד, פשוט זקוקה לכיוון קל על באמת להגיע לחווית שיא מהמוצר.

לסיום אדבר גם על הבטריה והטווח של האוזניות, הבטריה, על הנייר, אמורה להחזיר כ-18 שעות אחרי הטענה מלאה, אני חייב לציין את חיי הסוללה של האוזניות האלה לחיוב, אני יכול להשתמש באוזניות האלו במשך מספר ימים, הסשנים שלי על המחשב ארוכים והבטריה פשוט החזיקה בלי בעיה. בנוסף, האוזניות תומכות גם בשמע במרחק של כ-10 מטרים מהדונגל USB, מהבדיקות שעשיתי איתן יצא שכאשר ירדתי קומה בבית שלי, מרחק של כ-5 מטרים מהדונגל, האוזניות לא עבדו באופן חלק, אבל כאשר טיילתי בקומה, האוזניות המשיכו להשמיע לי אודיו בלי שום בעיה בכלל. בנוסף ה-G435 גם עובדות עם Bluetooth, בזמן שאין כפתור יעודי לזה ולקח לי שניה למצוא את הפונקציונליות, ההחלפה בין חיבור Bluetooth לדונגל הוא מהיר ולא בעייתי בכלל, החוויה הכללית מצויינת.

שורה תחתונה

האוזניות החדשות של Logitech, ה-G435 הן אוזניות מצויינות עבור המחיר שלהן, איכות הבנייה היחסית זולה של האוזניות לא עומדות בדרך כלל ואף מוסיפה לתחושת הקלילות שלהן שזה פלוס ענק. המיקרופון של האוזניות אומנם בעייתי מאוד, אבל איכות הסאונד מהאוזניות היא טובה במיוחד ובמחיר של 370 שקלים, קשה לי להגיד שהמחיר לא שווה אותן. אם אתם קונים אוזניות אלחוטיות ואתם מעוניינים שלא להרגיש בהן במשך זמן ארוך, ליהנות מאיכות צליל טובה ולא אכפת לכם יותר מדי מהמיקרופון שלהן, ה-G435 הן האוזניות שיהיה לי הכי קל להמליץ עליהן כיום.

תודה לאיילה פרידבלד שהסכימה להצטלם עבור ביקורת זו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

8.5
מתוך 10

הטוב

  • אוזניות קלות במיוחד
  • פלסטיק ממוחזר שמרגיש טוב
  • קטנות, קומפקטיות ונוחות לעבודה בכל מצב
  • תמורה נהדרת לכסף
  • איכות שמע טובה במיוחד...

הרע

  • ...אבל לא מושלמת
  • איכות מיקרופון לא איכותית במיוחד וסובלת מבעיות חיבור

והסטייל:

  • כן, העתקתי את השורה הזאת משמואל בביקורת שלו ל-G335, אבל האוזניות האלה פשוט נראות נהדר בכל הדגמים...
אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י