הרשמה

הגיע הזמן: Hell Let Loose הושק באופן מלא

אחרי Early Access ארוך הגיע הרגע

מלחמה היא לא דבר יפה לאף צד

אם גם אתם מעבירים לעיתים שעות ברחבי החנות של Steam ואתם חובבי משחקיות יריות אז סביר להניח שכבר נתקלתם במשחק Hell Let Loose. למקרה שזאת הפעם הראשונה שאתם שומעים עליו, Hell Let Loose הוא משחק FPS ששם אתכם בנעליו של לוחם בתוך מערכה גדולה במלחמת העולם השניה. המשחק החל את דרכו בשנת 2017 כקמפיין Kickstarter שהצליח לגייס כ-226,000 דולר. לאחר ההצלחה בפלטפורמת גיוס ההמונים המשחק הגיע לפלטפורמת ה-Early Access של סטים ביוני 2019 בה הוא המשיך להתקדם עד שלאחרונה הוא סיים את דרכו שם והושק באופן מלא עם Hell Let Loose 1.0.

ההשקה המלאה של Hell Let Loose הביאה איתה גם את הקרבות האכזריים שהתרחשו בחזית המזרחית של אירופה בזמן מלחמת העולם השניה. ואכזריות היא שם המשחק ב-Hell Let Loose. המשחק הוא FPS הארדקור על גבול הריאליסטי, כמעט כל כדור יהרוג אתכם או לפחות או יפצע אתכם וישאיר אתכם שותתי דם זועקים לרופא. ובקרבות של 50 על 50 יש הרבה כדורים שעפים ושורקים לכם מעל הראש. אפשר להסתכל על Hell Let Loose כמו על יצור כלאיים של ARMA, Squad ו-Red Orchestra ולפי דעתי זה שילוב מצויין. מצד אחד יש לנו את התכנון המדוקדק ושדה הקרב הגדול של ARMA בשילוב מכניקות משחק מודרניות מ-Squad עם תפאורת מלחמת העולם השניה ו-UI מינימלי.

המשחקיות המתגמלת של Hell Let Loose היא ללא ספק החוזקה הגדולה שלו שתשאיר אתכם דבוקים למסך גם אחרי שיהרגו אתכם מספר פעמים ברצף. אבל לצידה יש עוד אספקט שניכר שהושקע בו הרבה מאוד עבודה ואהבה וזה הסאונד של המשחק. מעצם היותו משחק הארדקור הסאונד הוא אחד הכלים המרכזיים להישרדות והצלחה. בכמה השעות שאני העברתי ב-Hell Let Loose הצלחתי לשמוע כדורים שורקים בזמן שרצתי למסתור, טנקים גרמנים שמתגנבים דרך השיחים או חיילים שמתקדמים צעד אחרי צעד בשקט בתעלות הלחימה. הרגו אותי עשרות ואולי מאות פעמים בכמה שעות משחק שלי, אבל הדבר היחיד שעזר לי לשרוד ולהרגיש באמת שאני יודע מה אני עושה זאת מערכת הסאונד ומגיע ל-Black Matter את כל הכבוד עליה.

למשחק יש אפשרויות קוסמטיות רבות אך הגיוניות (לא תראו חיילים רצים עם נשקים מוזהבים) לצד הרבה אפשרויות משחק שונות. תוכן צוות הפיתוח מבטיח שגירסא 1.0 היא לא הסוף והמשחק רק ימשיך להתפתח ולגדול הן מבחינת פרטים קוסמטיים והן מבחינת משחקיות. אם אשפוט על פי העבודה הצמודה וההקשבה שלהם לקהילת השחקנים במשך השנים האחרונות- אני סומך עליהם ומחכה לראות לאן המשחק יתקדם. אחרי כמה שעות משחק הגעתי למסקנה ש-Hell Let Loose הוא המשחק המושלם שמעריצי משחקי יריות מיצואתיים ושחקני Red Orchestra 2 בפרט חיכו לו במשך שנים. אם אתם עונים על אחת מאופציות אלו או שאתם חובבי מלחמת העולם השניה/אתם רוצים לנסות משחק FPS סמי-ריאליסטי אני יותר ממליץ לכם על Hell Let Loose. רק אל תשכחו להביא איתכם צמד אוזניות טובות.

אני אמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בעתיד הפיתוח של Hell Let Loose, מה דעתכם על המשחק? האם ניסיתם אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:47 01.08.2021 | WarFox89 WarFox89

    אחד ממשחקי ה-WW2 הכי טובים שיצאו בשנים האחרונות. הוא לא מתאים לכל אחד ומאוד הארדקור ודורש המון עבודת צוות ותקשורת עם שחקנים אחרים [אין לכם הרבה מה לחפש שם בלי אוזניות ומייק]. משמח מאוד לראות אתכם מתייחסים למשחקי אינדי כאלה כאן באתר :) מי שיותר אוהב את כיוון המלחמה המודרנית אני ממליץ על Squad. הם די דומים.

  2. 2

       | פורסם ע"י