הרשמה

לא רק אולימפיאדה: נבחרת ישראלית תשתתף ב-Pokemon Victory Road World Cup

אליפות העולם בפוקימון יוצאת לדרך מחר

הקבוצה תכיל 12 משחקני הפוקימונים הכי טובים בישראל ותתחרה בטורניר שיתחיל מחר

תכינו את הדגלים וציוד העידוד שלכם כי נבחרת כחול-לבן תשתתף ב-Pokemon Victory Road World Cup, אחת מתחרויות הפוקימונים התחרותיות הגדולות ביותר בעולם. התחרות שמתחילה מחר (ה-2 באוגוסט) תכיל 55 נבחרות שונות עם 8 עד 12 שחקנים בכל נבחרת, כשישראל היא אחת הנבחרות שנבחרה להשתתף בתחרות עצמה. למי שלא מכיר, ה-Victory Road היא אחת מהקהילות הגדולות ביותר לפוקימון תחרותי, כשהשחקנים הכי טובים מכל העולם מתייעצים בה לגבי טיפים וקבוצות טובות לשימוש בפורמט תחרותי.

אז איך נבחרת ישראלית תשתתף בתחרות? קפטן הקבוצה, דוב ג'וזף אלוף (יותר מוכר מערוץ היוטיוב שלו, FiendRiver) סיפר לנו על השתלשלות האירועים: "בשנה שעברה, Victory Road אירחו את הטורניר האירופאי שלהם. ההרשמה כבר הייתה סגורה, אבל רק מתוך סקרנות שאלתי אותם אם ישראל תוכל להשתתף בתחרות בשנה הבאה. הם אמרו שלמה לא ושישאירו אותי בלופ. מאותו הרגע בערך כבר התחלתי לבחון וליצור קבוצה עם השחקנים הכי טובים בפוקימון בארץ". ביוני כבר הגיעה ההודעה המיוחלת:

"רובן יאנגואס, אחד מהמקימים של Victory Road, יצר איתי קשר ביוני וביקש ממני ליצור קבוצה של עד 12 שחקנים שישחקו בשביל ישראל בטורניר העולמי שהם ארגנו. למזלי רוב הנבחנים מאליפות אירופה נשארו ובעוד שחלקם עזבו, עדיין הצלחתי להרכיב קבוצה שתייצג את ישראל". הקבוצה מכילה חלק מהשחקנים הכי טובים בישראל בפוקימון תחרותי כמו דוב "FiendRiver" אלוף עצמו, עמינדב גרנט, אדמין בפורום הפוקימונים בנדיטו, קובי וייס, יוטיובר ואדמין בבנדיטו גם כן, ואנוש שחר, אמריקאי ישראלי עם עבר עשיר בתחרויות VGC (קיצור של Video Game Championships).

עוד ב-Vgames:

הטורניר יסתיים ב-10 באוקטובר, זאת לאחר שלושה סיבובים כשהאחרון שיתחיל בספטמבר יהיה שלב הפלייאוף בו יישארו רק 13 קבוצות. המשחקים יוקלטו מראש ויעלו לערוץ היוטיוב של Victory Road, זאת בנוסף לשידורים ישירים מערוץ הטוויץ' של Victory Road. אני מאחל המון בהצלחה לשחקנים - את חלקם אני מכיר אישית ואת האהבה שלהם למותג של פוקימון ולמטא המטורפת של ההיבט התחרותי של המשחק.


(טיוטה ראשונית של סמל הנבחרת שנוצר על ידי Lucia de Palau)

מה יהיה אחרי התחרות אתם שואלים? "הנבחרת הישראלית של ה-VGC תהייה חלק מקבוצת eSports חדשה בשם 'Team Adamant', כשהפוקימון האגדי דיאלגה יהיה הקמע שלה", אומר דוב. "אנחנו מתכננים להיפתח לעוד סוגי משחקים בעתיד".

מה אתם חושבים על התחרות? בקטע של פוקימון תחרותי? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י