הרשמה

חברת Facebook מפסיקה זמנית את מכירות ה-Oculus Quest 2

שימוש ממושך עלול לגרום לגירוד?

בעקבות בעיות אצל משתמשים מסויימים, פייסבוק מבצעת ריקול

בין הטכנולוגיות שלפני כמה שנים ככל הנראה היתה עדיין נחשבת כמותרות בעקבות מחיר יחסית גבוה, ניתן לראות את משקפי ה-VR כמשהו שרק אנשים שהיה להם כמה אלפים לזרוק יכלו להנות ממנו. הדבר השתנה דרמטית בשנים האחרונות, הטכנולוגיה הפכה ליותר זמינה וזולה עבור השחקנים שלא יכלו להרשות לעצמם מכשירים כמו ה-Valve Index או HTC Vive ועוד וכיום Facebook שקנתה את חברת Oculus מציעה משקפים שונות, ביניהן ה-Oculus Quest 2. חברי הצוות השונים של האתר בעלים גאים של המשקפיים האלה (ומי שפספס, רועי שלנו כתב ביקורת חיובית על המשקפיים באוקטובר האחרון), אבל עושה רושם כי לא הכל מושלם תחת השמש בהודעה האחרונה ש-Facebook מוציאה ללקוחותיה בבקשה להחזיר את הפד ספוג במשקפיים.

אתמול בלילה קמתי מצלצול על הודעת מייל שקיבלתי לקראת 1 בלילה יחד עם הכותרת ש-Facebook Technologies קוראת לקהל קוני ה-Oculus Quest 2 להחזיר את הפד ספוג (שניתן להחלפה) במשקפיים בעקבות סכנה לגירויים בעור. באתר של Oculus נכתב: "ככל שיותר אנשים החלו להשתמש ב-Quest 2, התחלנו לקבל פניות על אחוז יחסית נמוך של משתמשים שחווים גירוי בעור לאחר שימוש בפד ספוג שנמצא במשקפיים. אנחנו עובדים נמרצות על מנת לבצע שינויים בתהליך הייצור." ההודעה גם מציינת כי "הבטיחות והנוחות של כל לקוח היא הבגדר חשיבות עליונה עבורינו. כחלק מהאחריות הזאת שלנו כלפי הלקוחות, אנחנו מציעים כיסוי סיליקון חינמי עבור כל בעלי ה-Quest 2 מסביב לעולם."

פה במערכת אנחנו מדווחים כי אנחנו לא חווים שום בעיה עם המשקפיים בצורה כזאת, אבל אם אתם בין הלקוחות שחווים הפרעה מסויימת במשקפיים, אתם מוזמנים להיכנס לקישור הזה, לעבור על ההודעה ולבדוק מה צריך לעשות על מנת להחזיר את המוצר ל-Oculus. עוד נציין שפייסבוק הכריזה שאחרי שמכירת המשקפיים תחזור מההפסקה הקצרה שלה יגיע דגם חדש בעל 128 ג'יגה של איחסון אשר יחליף את דגם ה-64 ג'יגה שקיים היום.
האם אתם משתמשים שחווים בעיה בשימוש במשקפיים? האם אתם החלפתם את הפד במשקפיים (ויש לכם המלצות עבורינו?), מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י