הרשמה

שמועה: משחקי VR של Splinter Cell ו-Assassin's Creed מגיעים ל-Oculus

2 מותגי התגנבות ענקיים מגיעים ל-Oculus

זה לא ה-Splinter Cell הבא, אבל לפחות זה משהו

חברים, יכול להיות שסוף סוף נקבל משחק חדש ל-Splinter Cell! אה, אבל הוא כנראה יהיה כותר VR....כנראה. לפי שמועה חדשה שמסתובבת, חברת Oculus, שנמצאת תחת בעלותה של Facebook, חתמה על עסקה ביחד עם Ubisoft כדי להביא שתיים מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר שלה אל קסדת המציאות המדומה - Splinter Cell ו-Assassin's Creed. 

בעוד ש-Assassin's Creed קיבל כותר חדש כמעט כל שנה וכיום לכל פלטפורמה שקיימת יש לפחות משחק אחד בסדרה שזמין עליה, ל-Splinter Cell לא היה כל כך הרבה מזל, והפעם האחרונה שראינו משהו מהסדרה הזו הייתה ב-2013, עם יציאתו של Blacklist. לראות את 2 סדרות ההתגנבות האלו מתורגמות למשחקיות בקסדת מציאות מדומה יכול להיות משהו מאוד מעניין. לפי האתר The Information, חברת Oculus מעלה הילוך ומחפשת להביא סדרות משחקים גדולות ומוכרות לקסדה החדשנית שלהם - ה-Oculus Quest. כמובן שכרגע מדובר בשמועה, והתגובה מפייסבוק לא איחרה לבוא: "אנחנו לא יכולים להגיב על שום שיתופי פעולה ספציפיים, אבל אנחנו נמשיך להתמקד בלהרחיב את ספריית המשחקים שלנו לקהל רחב יותר בשנים הקרובות."

לפחות זו לא הכחשה מוחלטת. אם אכן מדובר במשהו אמיתי, הניחוש שלנו הוא שנראה הכרזה רשמית לכותרים האלו ב-E3 2020. ומי יודע, אולי על הדרך הם גם יציגו את הכותר הבא של Splinter Cell לדור הבא. בבקשה?

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:41 10.07.2019 | elad9219 elad9219

    לא מבין איך מ-2013 יוביסופט עוד לא הוציאה ספלינטר סל חדש. אחת מסדרות\ תת סדרות המשחקים הכי טובות שיש.

  2. 2

       | פורסם ע"י