הרשמה

אל הלא נודע: Crimson Desert נדחה לתאריך לא ידוע

למרות הציפייה, נראה כי נצטרך להמתין עוד קצת

העיקר הבריאות: Pearl Abyss לא ממהרת להשיק את המשחק על חשבון העובדים

בציוץ טוויטר שעלה אתמול הודיעה חברת הפיתוח Pearl Abyss על דחייתו המשחק המצופה שלה Crimson Desert עד לתאריך לא ידוע. בהודעה הוסבר על ידי המפתחת כי הם החליטו שהם צריכים "להקדיש זמן נוסף על מנת להוסיף רעיונות חדשים לטובת יצירת משחק עמוקֲ וסוחףֲ אפילו יותר", והבהירו כי העיכוב הכרחי על מנת "לייצר את החוויה הטובה ביותר, תוך הבטחה ודאגה לבריאות ובטחון כל מי שמעורב בפיתוח וסביבת היצירה של המשחק".

אין ספק כי כאשר מפתחת מביעה מחוייבות כלפיי העובדים שלה בצורה מובהקת כזו הדבר בהחלט ראוי להערכה, במיוחד בהתחשב בעובדה שידוע כי התקופה לפני השקתו של משחק, שידועה גם כ-'Crunch Time' עלולה להיות מאתגרת ולדרוש מהחברה והעובדים את כל המשאבים האפשריים. בעבר כבר שמענו מספר פעמים לא קטן על סיפורי זוועות מעובדי תעשיית הגיימינג שנפגעו בצורה פיזית ומנטלית מהעומס הרב של פרק הזמן האחרון לפני השקת משחק.

המשחק, שמגיע מיוצרי Black Desert Online צפוי היה להיות מושק בזמן החורף של 2021 במקור, אחרי שהוצג לראשונה באירוע ה-Game Award 2020, עם טריילר שחשף בפנינו 5 דקות של משחקיות. אמנם תאריך השקה חדש לא נקבע, אך Pearl Abyss הבטיחה לעדכן בהקדם ברגע שיהיה עדכון רלוונטי, ולנו נשאר רק לחכות.

מה דעכתם בנושא? מחכים ל-Crimson Desert כמונו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י