הרשמה

טריילר חדש ל-Back 4 Blood מראה פיצ'רים חדשים

המשחק ממשיך להיראות מצוין ועכשיו נחשפים כמה בונוסים גדולים שיהיו לשחקני המחשב

תדאגו לעוד שלושה חברים, הירשמו לבטא ותתחילו לכסח

במערכת האתר יש לנו לא מעט קונפליקטים אבל אם יש דבר אחד שכמעט כולם מסכימים עליו הוא הציפייה המטורפת ל-Back 4 Blood. משחק ה-CO-OP זומבים והממשיך הרוחני של סדרת Left 4 Dead עליה השלום שנראה פשוט מדהים. היום נחשף טריילר חדש שמראה קצת מהיכולות של גרסאת ה-PC של המשחק, שנראית פשוט מעולה. מעבר לתמיכה ברוזלציית 4K, המשחק יהיה ללא נעילה לקצב הפריימים, הוא יתמוך בטכנולוגיית DLSS, התאמה לכמה מסכים ומסכי גיימינג רחבים במיוחד (Ultarwide) ועוד מגוון אפשרויות גרפיות שטרם נחשפו. בנוסף המשחק יתמוך גם ב-Cross Play כדי שתוכלו להראות לחבר עם השלט כמה אתם מדויקים יותר ממנו.

נזכיר שהבטא של המשחק צפויה להתקיים ב5-9 לאוגוסט וכרגע היא פתוחה למי שעשה הזמנה מוקדמת. למרות זאת, אם לא הזמנתם את המשחק ואתם בכל זאת מעוניינים בסיכוי להירשם לבטא אתם יכולים לנסות את מזלכם ולהירשם פה. גם אם לא הצלחתם להשיג מקום לא קרה כלום, הפעימה השנייה והפתוחה של הבטא תהיה זמינה לכולם מה-12 עד ה-16 באוגוסט לכל הפלטפורמות כשגם היא תתמוך ב-Cross Play.

Back 4 Blood מגיע לכל הקונוסלות (כן, גם לדור הקודם) ולמחשב האישי ב-12 לאוקטובר. מתרגשים כמונו לחזור להיכנס בזומבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י