הרשמה

מהפכה: PES 2022 הופך להיות Free-to-Play

עידכון: קיבלנו טריילר למשחק!

מיתוג מחדש, מנוע חדש, סדר עולמי חדש?

עידכון 15:30:

הטריילר למשחק נחשף באופן רישמי!

כתבה מקורית:

Konami עוררה מהפכה בשנה האחרונה, כאשר היא בחרה לשחרר גרסאת עדכון למשחק Pro Evolution Soccer 2021 במחיר מופחת, בניגוד למודל שקיים כבר שנים רבות- השקת משחק ספורט חדש בכל שנה. תחילה עלתה ההשערה כי מכיוון שמדובר בשנה האחרונה בה המשחק ירוץ על מנוע המשחק הנוכחי Fox Engine לפני המעבר למנוע המשחק Unreal 5 בשנת 2022. אבל Konami שכבר שנים מנסה להדביק את הפער בינה לבין המתחרה העיקרית FIFA החליטה לטרוף שוב את קלפי המשחק והכריזה שהחל משנת 2022- המשחק, שמותג מחדש בשם eFootball יהיה Free-to-All.

בנוסף, החל מהחורף הקרוב המשחק יתמוך ב-Cross-Play ו-Cross-Generation לקונסולות הדור הקודם, הדור הנוכחי ולמחשב. נראה כי גרסא עתידית של המשחק שתהיה זהה לגרסאות הקונסולות ולמחשב תהיה זמינה ל-iOS ול-Android גם תתמוך בקרוספליי, אך שחקני המובייל יאלצו לשחק עם שלט מחובר לנייד בכדיי להשתמש בפיצ'ר. מפיק המשחק סיטארו קימורה (Seitaro Kimura) הסביר כי eFootball לא תשחרר גרסאות שנתיות, אלא תקבל עדכון שנתי עם עונות חדשות. eFootball תושק עם מצב "משחק ידידות" (Exhibition Match) עם בחירה מתוך 9 קבוצות. ככל הנראה מודים אחרים יהיה אופציונלים לרכישה כ-DLC כך ששחקנים יוכלו לבחור באיזה מודים הם מעוניינים בצורה ספציפית. לא הוכרז עדיין מה יעלה בגורלם של המודים של MyClub, המקבילה ל-Ultimate Team של פיפ"א, או ל-Master Leauge, מוד הקריירה של הסדרה. עדיין לא ברור האם וכיצד קבוצות חדשות יצטרפו למשחק, אך ניתן להניח שנקבל הכרזה בנושא לקראת ההשקה.

לכל מי שאוהב להיאחז בדברים מוכרים, שני נושאים אייקונים יישארו גם לאחר השינוי המהותי של המשחק: השדרנים פיטר דרדי (Peter Drudy) וג'ים בגלין (Jim Beglin) ימשיכו לקריין את המשחקים בגרסא האנגלית, והאופצייה לעריכת וקיסטום קבוצות ושחקנים Option Files תמשיך להיות זמינה. Konami הודיעו כי הם יספקו הצצות נוספות למשחק לקראת אוגוסט 2021&;& (בדיוק בזמן ל-Gamscom סמיילי קורץ). בתמונה למטה ניתן לראות את מפת הדרך של המודל החדש של eFootball ומה צפוי לנו בהמשך.

לסיכום, אנחנו מקבלים גרסא רזה יותר של המשחק, אך מדובר בשינוי משמעותי ומרענן למודל משחקי הספורט שלרוב מרגיש כמו סחיטת כספים שנתית מאשר שינוי משמעותי ביכולות המשחק ובשיפורו. האם שינוי המודל והפיכת המשחק לחינמי תגרום לכם לוותר על כותר ה-FIFA הבא או שתסמונת הסטוקהולם סינדרום תמשיך לגרום ל-FIFA לשלוט בתחום משחקי הכדורגל? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י