הרשמה

המשחק New World של Amazon חוזר לבטא שניה

האם הפרוייקט הבא של Amazon Games יהיה הצלחה, או עוד כישלון מוחץ?

New World מתחיל את הבטא השנייה שלו, כחודש לפני ההשקה הרשמית

New World, כותר ה-MMORPG של Amazon Games והמשחק הבא שצפוי לצאת מהסטודיו הצעיר שלהם הוא אולי המשחק השאפתני ביותר שנראה מהחברה הזו, והוא מתחיל את הבטא השניה שלו ממש עכשיו, ב-20 ביולי, לאחר מספר דחיות ועיכובים.

עולם משחקי התפקידים מרובי המשתתפים הוא עולם קשה ותובעני, ושחקנים רבים מושקעים במשחקים כאלה עם שעות רבות וכסף רב. המשחק World of Warcraft קיים איתנו קרוב לעשרים שנה, אפילו Elder Scrolls Online או Final Fantasy XIV קיימים למעלה מעשור עם כמויות אדירות של תוכן שצברו במהלך השנים. האופן שבו קיימים משחקי MMORPG הופך את הזירה לקשה במיוחד ואליו קופצת Amazon Games עם הכותר החדש שלה, New World.

המשחק New World הוא משחק תפקידים מרובה משתתפים שלוקח את ז'אנר הפנטזיה קצת קדימה על ציר הזמן ומתעסק בעידן חקר כדור הארץ, בערך במאה ה-16. הסיפור מתחיל כאשר מתיישבים נוחתים על אי חדש ומסתורי באוקיינוס השקט, ומגלים כי באי שוכנים מפלצות ויצורים מוזרים. במשחק אין מקצועות כמו ברוב משחקי MMORPG אלא עצי כשרונות לפי נשקים או יכולות מסויימות. המודל הקלאסי של משחקי תפקידים תופס כאן עם היכולת לרכוש בתים, קראפטינג, איסוף צמחים, כריית מחצבים וכל הפעולות המהנות כל כך שיש במשחקים מהסוג הזה. הקרב עצמו הוא במתכונת ARPG שזה אומר שצריך לכוון, לקפוץ ולחמוק מהתקפות באמצעות Stamina, Mana ו-Health שיושפעו מתכונות כמו תבונה, כוח ועוד.

חברת Amazon Games מנסה להכנס לתעשיית המשחקים מזה זמן רב אך ללא הצלחה מרובה. המשחק הראשון שלה - Breakway, לא יצא מעולם לחנויות ובוטל בעודו בפיתוח. המשחק השני Crucible יצא לחנויות וירד מהמדפים אחרי חודש לצורך תיקונים, וכשלושה חודשים לאחר מכן החברה הודיעה על ביטול הפרויקט. New World הוא הפרויקט השאפתני ביותר שלהם, ומעבר לכך שהוא נכנס בגרעין הקשה ביותר של הגיימרים, החברה רוצה גם להגיע ל-1000 איש בשרת באמצעות טכנולוגיית AWS שבמקרה היא גם הבעלים שלו. יש ציניים (ואני ביניהם) שיאמרו שכל מטרת המשחק היא לפאר את השרתים של Amazon אבל אני אומר שאם הם עושים משחק טוב, לא ממש אכפת לי מהסיבות.

New World addresses concerns over microtransactions | PC Gamer

המשחק היה אמור לצאת במאי 2020 אך נדחה לאוגוסט 2021. בחודש ספטמבר 2020 החברה פתחה את המשחק לבטא פתוחה ואפשרה לכל בעלי המשחק לשחק בו ולתת פידבק. התגובות היו פושרות במקרה הטוב והמשחק חזר לפיתוח. עם הזמן החברה התחילה להקשיב לשחקנים שהמשיכו לבקר אותו ואף שיתפו סרטונים שלו ב-YouTube. הטענות הראשונות היו Quality of Life כמו מחסור בשטח אחסון, אפשרות לצבירת ניסיון טוב יותר ועוד. לאחר מכן הם שינו את שיטות הלחימה כך שתהיה מעניינת ומאתגרת יותר ולבסוף הם נגעו בנושא הכאוב ביותר והוא החנות בתוך המשחק.

המודל הכלכלי של New World הוא רכישה חד פעמית. מכיוון שאף משחק MMORPG לא יכול להתקיים על זה הכריזה החברה על חנות בתוך המשחק שתאפשר לרכוש מוצרים קוסמטיים בעיקר. עד כאן הכל טוב, אבל בעדכון האחרון הודיעה החברה שיתכן ותמכור גם אפשרות להזניק את הדמות ביכולות, וזה הכעיס את השחקנים. המודל של Pay 2 Win מאוד לא פופולרי במערב ושחקנים רבים נרתעו מהאופציה הזו. בתגובה, הבהירה החברה כי אין לה כוונה לאפשר Pay 2 Win אלא רק לאפשר לאנשים להשיג דברים שאפשר להשיג במשחק בחינם ולהקל על שחקנים מזדמנים יותר. האם לדעתכם New World יצליח להפיח תחרות בשוק המנומנם של MMORPG? האם אתם חושבים ש-Amazon יפיקו לקחים מהכשלונות שלהם? ספרו לנו בתגובות!

New World צפוי לצאת ב-31 באוגוסט בלעדית למחשב האישי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י