הרשמה

אולי זה לטובה: New World נדחה בחודש

גם אמזון צריכה תוספת זמן

זאת אמנם לא דחיה גדולה אבל זאת דחיה

כבר במשך כמה חודשים אנחנו עוקבים באופן הדוק אחרי הפיתוח של משחק התפקידים מרובה המשתתפים (MMO RPG) של Amazon Studios. היום אנחנו מקבלים את הדיווח ש-New World נדחה בחודש והוא יצא ב-28 לספטמבר במקום ב-31 לאוגוסט שבו הוא היה מתוכנן לצאת. החברה דיווחה בחשבון הטוויטר שלה כי למעלה ממיליון שחקנים שיחקו למעלה מ-16 מיליון שעות במשחק, וכי הוא הפך לאחד הנצפים ב-Twitch ולאחד הפופולריים ב-Steam. רק כדי לסבר את האוזן, המשחק New World זכה בשבועיים האחרונים לכמעט 33 מיליון שעות צפיה.

החברה הוסיפה וציינה כי היא קיבלה המון פידבק שהיא מתכוונת להשתמש בו כדי לשפר את המשחק ולצורך כך היא צריכה עוד זמן כדי לפתור באגים, לשפר את היציבות ולשייף את הפינות לקראת ההשקה. החברה טוענת כי זו לא היתה החלטה פשוטה, וכי זו לא הפעם הראשונה שהם דוחים אך הם מרגישים צורך להגיש את החוויה הטובה ביותר לשחקן ולפעול לפי הפידבק שלהם. כאמור, אין מדובר בדחיה הראשונה במשחק, המשחק היה אמור לצאת לאור עוד בשנת 2020 אך נדחה בשנה. ייאמר לזכות החברה שהיא אכן פעלה רבות בנושא ובשנה האחרונה המשחק קיבל תפניות מעניינות בהתאם לדרישת השחקנים. התהליך שעבר המשחק מאוגוסט 2020 עד לאוגוסט 2021 הוכיח שמשחק יכול לשנות את עורו בעזרה של קהילה תומכת ושחשוב לחברות להקשיב לשחקנים.

המשחק New Wrold נפתח בגרסת בטא למי שרכש את המשחק בתאריך ה-20 ליולי ונסגר בשני לאוגוסט. הבטא הייתה לצורך קבלת פידבק מהמשתמשים והם אכן ציינו בעיות שעכשיו החברה תצטרך לסדר. במהלך השנה האחרונה החברה עשתה שינויים מהותייים למשחקיות, שיטת הלחימה, ואופן העולם בהתאם לפידבק של השחקנים. בחודשים האחרונים גילו השחקנים על חנות בתוך המשחק, תופעה דיי נפוצה בקרב משחקי MMORPG. אך החנות לא התכוונה למכור רק מוצרים קוסמטיים אלא התכוונה להציע שיפורים לשחקנים כדגומת XP Boost ועוד. מחאת השחקנים פרצה ברחבי הרשת והחברה נסוגה מכוונתה והבטיחה כי החנות תמכור רק אמצעים קוסמטיים. ניתן ללמוד מכך על הנכונות של Amazon להקשיב לרחשי השחקנים.

יהיה מעניין לראות אילו שינויים צפויים בחודש האחרון של הפיתוח ולראות את ההצלחה של המשחק. תחום משחקי ה-MMORPG סובל כבר הרבה זמן מסטנגציה ויש מעט מאוד משחקים חדשים בתחום. ההליכה של Amazon על התחום הזה בהחלט מעניינת ואשמח לראות את המשחק מצליח לתופס מקום בתחום הזה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י