הרשמה

ביקורת: Logitech G335

התנסינו עם האוזניות החדשות של Logitech - בואו לקרוא מה חשבנו עליהן!

אלו אוזניות עם סאונד טוב, אבל עם איכות בנייה מצוינת ובמחיר סביר לחלוטין. עבודה מעולה של Logitech.

המוצר סופק לנו לסיקור על ידי Logitech ישראל, תודה רבה!

ממש היום Logitech השיקו והכריזו על האוזניות החדשות שלהם בליין אוזניות הגיימינג: ה-Logitech G335. אנחנו סיקרנו כאן כבר לא מעט מוצרים של החברה, אבל אני חושב שזו הפעם הראשונה שאנחנו מקבלים מוצר לפני השקתו כדי שנוכל לספר לקוראים שלנו מה חשבנו עליו. ה-Logitech G335 הן אוזניות המכוונות לשימוש ממושך ונוחות יחד עם איכות שמע לא מתפשרת. אני כאן כדי לבדוק האם ההצהרות של Logitech לגבי הנוחות של האוזניות הללו באמת נכונות, או שמדובר במהומה רבה על שום דבר.

מה באריזה?

אויש כמה שאני אוהב אריזות טובות. אני יודע שזה לא משפיע או קשור לאיכות של המוצר עצמו, אבל לקבל מוצר בקופסה שנותנת לשחקן תחושה שהוא עשה את הרכישה הנכונה, עושה לי חם בלב וגורם לי לשמוח על הרכישה. בקופסה של ה-Logitech G335 תוכלו למצוא את האוזניות יושבות בצורה נוחה ויציבה עם קופסה קטנה שכתוב עליה ״Keep Playing״. הקופסה הקטנה הזאת מכילה גם את הספרון הוראות ומידע על האוזניות, סטיקר של Logitech, עלון של מוצרים נוספים של החברה וכבלים לפיצול בין המיקרופון לשמע.

בסך הכל, אני חושב שהאריזה עצמה עושה את העבודה בלגרום לי לרצות להשאיר אותה איתי ולא לזרוק אותה אחרי שפתחתי אותה, שזה חיובי, אבל אני לא מהמסתכלים בקנקן אלא במה שיש בו והגיע הזמן לדבר על האוזניות עצמן. Logitech מתגאה מאוד בעיצוב של ה-G335 שאמור להיות קל, נוח ועם המון סטייל ולצערי המאוד רב אני חייב לומר שכן, ה-G335 עונה על כל ההגדרות הללו ומצדיק את הפרסום וההודעות לתקשורת של החברה באופן מלא (אני פשוט אוהב להעמיד פרסומים על טעותם).

האוזניות קלות להפליא (כ-240 גרם) ואיכות כריות הספוג על הדרייברים של האוזניות נהדרת. Logitech טוענת שהכריות עשויות מספוג שמתאים את עצמו לאוזן - אני לא יודע כמה מזה נכון ועד כמה זה מדויק, אבל אני כן יכול לומר שהאוזניות היו ממש נעימות לשימוש גם אחרי סשן של שעתיים-שלוש מול הסוני ולא מיהרתי להוריד או להזיז אותן במהלך הסשנים הללו. העיצוב של האוזניות סולידי ומגניב: האוזניות כולן שחורות למעט פס גומי צבעוני באמצע. אני מאוד אוהב את העיצוב של האוזניות וגם איכות הבנייה של האוזניות מצוינת, הן יציבות וקשיחות, כל זאת למרות הקלות שלהן. תוסיפו לכך כבל חזק וארוך וסך הכל בהיבטי איכות הבנייה של האוזניות, מדובר בשיחוק של Logitech. אבל מה בדבר השמע?

ביצועים ואיכות שמע

אז כאן ה-G335 עוברות ממצוין לטוב מאוד. איכות השמע של ה-G335 היא טובה מאוד במשחקים: התמיכה של האוזניות בסטריאו 7.1 הובילה גם לשימוש העיקרי שלי בהן: משחק מול ה-PS5 ושימוש ביכולות ה-3D Audio שלהן. מהבחינה הזו, ה-G335 עושות עבודה טובה מאוד: הסאונד ששומעים הוא חלק ומדויק, מנוע ה-Tempest של סוני והאוזניות טובים בדיוק כמו ה-HyperX שעלו לי כמה מאות שקלים יותר וצלילים חזקים כמו פיצוצים ויריות לא הרגו לי את האוזניים, שזה פלוס מבחינתי. לשחק ב-Ratchet & Clank או Returnal עם האוזניות הללו הייתה חוויה פשוט פנומנלית.

כשעברתי למשחק על המחשב, ה-G335 ירדו קצת ברמה שלהן: האוזניות טובות מאוד למשחק + דיבור עם חברים בדיסקורד (דבר שאני מניח שתעשו הרבה עם האוזניות הללו), אבל אני גם התחלתי לשים לב שצלילים מסוימים, בעיקר בסים, נשמעים פחות טוב מאשר באוזניות היותר יקרות שלי. על מוזיקה אין בכלל מה לדבר: אלו לא אוזניות לאודיופילים, אלא לגיימרים נטו ובעוד ששוב - איכות הסאונד סבבה לגמרי, אלו לא אוזניות שיתנו לכם את חווית הסאונד שאתם מחפשים בזמן שמיעת מוזיקה. הייתי שמח לקבל איזו אפליקציה למשחק עם איקוולייזר אבל שוב, האוזניות הללו נועדו לגיימינג.

מה שכן - יופי של מיקרופון: ניסיתי אותו בזמן משחק ובהקלטה במחשב והוא עובד בצורה טובה מאוד. הרבה יותר טובה ממה שציפיתי מאוזניות, לא משנה כמה טובות הן. כמו שהזכרתי קודם, את האוזניות אפשר לחבר באודיו ובמיקרופון בנפרד בעזרת הכבל המפצל שמגיע עם האריזה. עוד פיצ׳ר חמוד באוזניות הללו הוא גלגל הווליום שנמצא מתחת לדרייבר השמאלי. בהתחלה הייתי בטוח שמדובר בגימיק ותו לא, אבל מצאתי את עצמי משתמש בגלגלת המון פעמים כדי להנמיך ולהגביר בזריזות את הווליום של המשחק כדי לשמוע הודעה קולית בטלפון או אם מישהו צעק בדיסקורד. זה נוח, קל ולא ידעתי שרציתי את זה עד שהשתמשתי בו.

שוב, אני חייב לציין שגם אם טיפה ירדתי עליו בחלק הזה של הביקורת, השמע באוזניות הללו טוב, לעיתים טוב מאוד (בעיקר על ה-PS5), אבל הן לא משתוות לאוזניות יקרות יותר. מצד שני, איכות השמע לעומת אוזניות בתג המחיר שלהן הייתה דווקא טובה מאוד, אז זה הופך את האוזניות הללו לבחירה של תקציב או כמה כסף יש לכם להוציא על האוזניות החדשות שלכם ושלכן.

השורה התחתונה

אז בסופו של דבר אני לא יודע אם האוזניות החדשות של Logitech יחליפו את האוזניות הרגילות שלי (והיקרות בהרבה), אבל בתכל׳ס - מדובר ביופי של אוזניות לתג המחיר שלהן (כ-350 ש״ח): גם אם איכות הסאונד היא לא מושלמת, היא טובה מאוד ועושה את העבודה כמו שצריך (בעיקר על ה-PlayStation 5 עם ה-3D Audio, אוזניות חוטיות מעולות לכך), ואת מה שלא קיבלתי בסאונד, קיבלתי בנוחות של האוזניות. וכאן גם מגיע כל הפאנץ׳ שלהן בעצם: ה-Logitech G335 הן אוזניות שאמורות להיות נוחות לשימוש ממושך ובתכל׳ס זה מה שהרגשתי כשהשתמשתי בהן: הן קלות, מתכווננות בצורה טובה והספוג על הדרייברים מאוד (מאוד) נוח. אלו אוזניות עם סאונד טוב, אבל עם איכות בנייה מצוינת ובמחיר סביר לחלוטין. עבודה מעולה של Logitech.

8
מתוך 10

הטוב

  • איכות בנייה מצוינת - קל וחזק
  • עיצוב מגניב ונוח למדי
  • מיקרופון טוב
  • איכות שמע טובה...

הרע

  • ...אבל נופלת במקומות מסוימים כמו מוזיקה למשל

והסטייל

  • כן, האוזניות הללו מגיעות גם בלבן - מזל שסוני הוציאו שלט שחור...
שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י