הרשמה

כל הפרטים החדשים שנחשפו על D&D: Dark Alliance

Icewind Dale כמו שמעולם לא חוויתם

מבוכים ודרקונים מביאים את גרסת ה-Action RPG

הטריילר החדש של המשחק Dark Alliance מציג את המשחקיות מלאת האקשן מהעולם העשיר של Dungeons & Dragons. המשחק, שהוכרז בהפתעה יחסית לפני שלושה חודשים לוקח אותנו לצפון הקר של ממלכות נשכחות שם נוצרת ברית אפלה בין כל הנבלים במטרה להשיג את הכוח האולטימטיבי ולשלוט בעולם. מקורי לא?

העולם של Dungeons & Dragons תמיד היה פוטנציאל אדיר למשחקי מחשב וזכה לסדרת כותרים מצויינים של משחקי Baldur's Gate ו-Never Winter ועוד משחקים רבים. משחק נוסף ומוצלח לא פחות היה Icewind Dale שזכה גם למשחק המשך וגרסת Remake. המשחק החדש Dark Alliance הולך על הסיפור של Icewind Dale אבל בלי כל הרצינות של משחקי תפקידים. Dark Alliance לא רוצה שתשחקו משחק תפקידים עשיר, הוא פשוט רוצה שתרביצו למפלצות, והרבה. לשם כך המשחק נבנה כמו משחקי אקשן RPG רבים היום שהולכים על בניית דמות, קומבואים וציוד. הטריילר מציג לנו את ארבעת הגיבורים הראשיים של Icewind Dale, ובהם Drizzt, הסייר המפורסם שמקבל כאן הטיה קלה לכיוון של נוכל. מצטרפת אליו Cattie-Brie שמקבלת אחריות על שליטה בשדה הקרב והתקפות מרחוק. Wulfgar הוא השריר שיחבוט עם פטיש בכל מי שצריך, ו- Bruenor הגמד יהיה על תקן הטנק. השאלה שהכי נשגבת מבינתי היא איך לא שמו מטיל לחשים בעולם של מבוכים ודרקונים.

המשחק עצמו יהיה על טהרת הקרבות והמשימה תהיה חיסול גלים של מפלצות משלושים סוגים שונים, כאשר בסוף כל גל יגיע בוס. אחרי כל בוס יגיע השלל שיאפשר לעצב את הגיבורים ולהתאים אותם למשימות שונות. סך הכל די דומה למשחקים דומים שראינו כמו Outriders, Biomutant ואפילו Marvel's Avengers, רק שהפעם נקווה שיהיה מוצלח יותר בהשקה. המשחק מלא במהלכים וקומבואים שאפשר יהיה ללמוד, ולכל דמות יהיו נתונים של בריאות, אנרגיה, ו-Ultimate שצריך לנהל במהלך המשימות. בתוך כל משימה תמצאו נקודות שבהם ניתן יהיה לרענן את המלאי וכמו גם שיקויים, אבל בסופו של דבר המשחק ישען המון על ניהול משאבים כאלה במהלך המשימה.

המשימות הן דיי פשוטות ונאמנות לעיקרון של ללכת קדימה ולהרוג כל מה שבדרך, כל משימה תתן XP שיאפשרו לפתוח מהלכים חדשים וכמובן שלל שיהיה אפשר לבנות באמצעותו את הדמות. השלל יתחלק לרגיל, אפיק ואגדי כמקובל בז'אנר והוא יהיה חלק מסטים שיתנו בונוסים פאסיביים לדמויות בהתאם לכישורים שתבחרו. לכל דמות יש עץ כשרונות שיאפשר לבחור בין מהלכים אקטיביים לבונוסים פסיביים, כאשר לכל דמות יש 50 מהלכים ויכולות לפתוח. יש התקפות קלות כבדות והתקפות מיוחדות שמאפשרות לעשות שילובים קטלניים ביניהם. המשחק כולו תומך בקו-אופ ומאפשר לשחק את כל החבורה ביחד עם עוד שלושה חברים.

Dungeons & Dragons' game 'Dark Alliance' arrives on June 22nd | Engadget

Tuque Games, המפתחת של המשחק, כבר פרסמה את ההרחבות העתידיות יחד עם מפת דרכים הלאה והיא מתחייבת שלא יהיו מיקרו-רכישות אלא רק הרחבות נוספות בחינם ובתשלום. על פניו נראה שההרחבות החינמיות יגיעו מיד אחרי השקת המשחק וההרחבה בתשלום תגיע כבר בסתיו. ההרחבה הראשונה תאפשר משחק מפוצל במסך וקו-אופ מקומי וכמובן תוסיף עוד שלבים ודרגות. ההרחבה שתגיע בחגים תוסיף עוד דרגות ואף דמות חדשה, ומי יודע, אולי זה יהיה מטיל לחשים.

המשחק Dungeons & Dragons:Dark Alliance צפוי לצאת ב-22 ביוני לכל הקונסולות ולמחשב האישי. ניתן כבר עכשיו לעשות לו הזמנה מוקדמת ב-Steam, Epic ובשאר החנויות והוא אף יהיה זמין מהיום הראשון ב-Xbox Game Pass.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י