הרשמה

סיכום Summer Game Fest: Kickoff Live!

בואו לקרוא מה קיבלנו באירוע הפתיחה של Summer Game Fest

טייני טינה חוזרת, Koch Media פותחת מותג חדש לגיימינג, וסוף סוף: קצת חדשות על Elden Ring!

עונת הקיץ רשמית החלה! אנחנו כבר זמן מה יודעים שהחודש הזה עומד להיות עמוס, סוף כל סוף כנס E3 חוזר לחיינו (גם אם בצורה דיגיטלית), אבל כל ההכרזות הגדולות וההתרגשות הכללית התחילו באופן רשמי הערב. אנחנו כבר 10 ימים לתוך יוני, אבל החום רק התחיל להכות בנו בימים האחרונים, אחרי התצוגה של היום? הייתי מעז לומר שאני חש סוג של פאטה מורגנה לאור חלק מההכרזות והתצוגות של היום. אז מבלי לדחות את הסיכום הלאה, בואו נראה מה קיבלנו היום ביום הראשון של Summer Game Fest!

Tiny Tina's Wonderland

משחק חדש מבית Gearbox בהפצה של 2K, המשחק מרחיב מעט את ה-dlc המוצלח והכיפי של Borderlands 2 שנקרא Tiny Tina Assault on Dragons Keep, אחרי הטריילר אנחנו מקבלים שיחה קצרה בין אשלי בורץ' (המדובבת של Tiny Tina) וג'ף קילי שמאשרת שהמשחק הוא לא חלק ספציפי ב-Borderlands, יהיה אפשר לעצב לשחק דמות אישית ויכיל מכניקות מיוחדות משלו. המשחק עתיד לצאת בתחילת 2022!

Metal Slug Tactics

אחרי קצת יותר מעשור בלי משחק חדש בסדרה, Metal Slug חוזר לחיינו עם משחק חדש בסגנון טקטיקה ממבט עילי אשר נקרא Metal Slug Tactics, בשונה מסגנון ה-"Run and Gun" הקלאסי של הסדרה.

Death Stranding Director's cut

אחרי שיחה קצרצרה בין ג'ף קילי להידאו קוג'ימה, היוצר האגדי של סדרת משחקי Metal Gear והיוצר של Death Stranding, מגיעה הכרזה מעניינת (או לא, תלוי את מי שואלים כמובן): גרסה חדשה ומורחבת של המשחק Death Stranding, גרסת הבמאי, הוכרזה בטריילר יחסית קצרצר, לא הרבה ידוע על הגרסה הזאת של המשחק (מלבד רפרנס מאוד ברור ל-Metal Gear Solid) וכי ההכרזה המלאה תגיע בעוד מספר שבועות.

Jurassic World Evolution 2

בהצגה יחסית משעשעת על ידי ג'ף גולדבלום, אנחנו מקבלים הצצה למשחק הבא של סטודיו Frontier Development, משחק המשך ל-Jurassic World Evolution, המשחק עתיד לצאת עוד השנה לקונסולות ה-Playstation, ה-Xbox ול-PC.

Sable

בשלב הזה אנחנו מקבלים הצגה מעניינת עבור המשחק Sable, הטריילר מלווה בביצוע חי של Japanese Breakfast לשיר Glider. אחרי ההופעה אנחנו מיודעים כי המשחק עתיד לצאת ב-23 לספטמבר השנה.

Lost Ark

משחק ה-MMO הקוריאני הפופולרי סוף כל סוף עומד להגיע למערב, יחד עם טריילר חדש לכבוד ה-Summer Game Fest, אנחנו מקבלים הכרזה כי המשחק יגיע בחורף של השנה.

עונה 4 של Call of Duty: Warzone

העונה החדשה עתידה להגיע ב-17 ליוני, אנחנו מקבלים טריילר קצר במיוחד עם מה שעתיד להגיע בעונה החדשה, מפות חדשות, בנוסף להכרזה על World Series שיתחיל ב-22 ליוני. חדשות על המשחק המרכזי הבא בסדרה יגיעו במועד מאוחר יותר.

Free Guy

אוקי, הטריילר הבא הוא לא בדיוק הכרזה ראשונה, אלא טריילר חדש לסרט שכבר הוכרז בעבר ויגיע אלינו ממש בקרוב בכיכובו של ריאן ריינולדס (הלא הוא Deadpool), יחד עם הצגה ממש חביבה של ריאן, אנחנו מקבלים טריילר שמוצף בפרצופים מוכרים מהרשת בעולם הגיימינג. הסרט עתיד לצאת ב-13 לאוגוסט.

Among Us Roadmap

המשחק שיצא במקור ב-2018 ותפס תאוצה מאסיבית במיוחד בשנה החולפת במהלך הסגרים השונים מקבל Roadmap ל-2021. במהלך השנה הקרובה אנחנו צפויים לקבל מספר דברים שונים כמו מצב משחק חדש (מחבואים), תפקידים נוספים במשחק (בגדול, ככל הנראה אימפלמנטציה של מודים שונים שצצו בחודשים האחרונים ברשת למשחק), צבעים וסקינים חדשים, אצ'יבמנטים (יאי!), מפה חמישית ואולי הצוות של Innersloth יצליח לקחת מנוחה! מתישהו...

Salt and Sacrifice

משחק המשך למשחק האקשן/הרפתקה הדו-ממדי מ-2016, Salt and Sanctuary הוכרז. המשחק עתיד לצאת במהלך 2022 וכרגע הוכרז עבור קונסולות ה-PlayStation.

Solar Ash

המשחק החדש מהיוצרים של Hyper Light Drifter מקבל טריילר משחקיות חדש מדהים אך קצרצר במיוחד, המשחק עדיין צפוי לצאת ב-2021.

Escape from Tarkov

משחק היריות הפופולרי מקבל טריילר משחקיות חדש עם אזור חדש שלוקח שחקנים לאיזור לחימה חדש ברחובות ובנייני מגורים.

Two Point Campus

מהיוצרים של Two Point Hospital מגיע המשחק הבא, Two Point Campus, המשחק מקבל חלון יציאה בשנת 2022 ויהיה זמין לכלל הפלטפורמות.

Smite x Stranger Things

אחרי מספר שיתופי פעולה שונים של המשחק Smite עם פרנצ'ייזים שונים (זה The Last Airbender, ג'ף, לא The Last Bender! Shame on you!), אנחנו מקבלים הכרזה על שיתוף הפעולה הבא של Smite יחד עם סדרת הנטפליקס הפופולרית Stranger Things. שיתוף הפעולה הזה יגיע אלינו ב-13 ליולי.

Prime Matter

הנה הכרזה מאוד לא שגרתית, Koch Media מכריזה במהלך האירוע על מפיצת משחקים חדשה לחלוטין יחד עם טריילר שמציג את המשחקים שאותה היא תפיץ, בין היתר ניתן למצוא את Payday 3 והכרזה לא צפויה בכלל בדמות משחק Painkiller חדש. אנחנו רוצים לציין שהשתתפנו במסיבת העיתונאים בה הושקה לראשונה Prime Matter ויש לנו הרבה מה לספר לכם.

The Anacrusis

משחק חדש בסגנון Left 4 Dead אשר מתרחש בחלל, המשחק מגיע מאיש Valve לשעבר, צ'ט פאליזברק (Chet Falizberg) יחד עם הסטודיו החדש שלו Stray Bombay. המשחק צפוי לצאת לקונסולות ה-Xbox ולמחשב האישי בחורף 2021.

Vampire the Masqurade - Bloodhunt

בשלב הזה אני כבר לא זוכר מתי המשחק הזה הוכרז, אבל משחק ה-Battle Royal החדש ביקום Vampire מקבל טריילר חדש הערב. המשחק שמגיע מבית Sharkbomb צפוי לצאת מאוחר יותר השנה. למשחק תהיה Alpha סגורה שתהיה פתוחה במהלך חודש יולי וניתן להירשם אליה מראש כבר עכשיו כאן!

The Dark Pictures: House of Ashes

משחק חדש בסדרת The Dark Pictures Anthology מגיע אלינו ויקרא House of Ashes, המשחק יתמקד בחיילים אשר נמצאים בעיראק אך מותקפים בידי יצורים לא ברורים בכלל. המשחק עתיד לצאת ב-22 לאוקטובר.

Tales of Arise

המשחק שסוף כל סוף מראה חיים בחודש האחרון אחרי שקט מאוד צורם של קרוב לשנתיים, אנחנו מקבלים טריילר חדש במיוחד עבור ה-Summer Game Fest, מדובב לאנגלית הפעם. הטריילר מציג מעט את הדמויות השונות שמופיעות לאורך המשחק יחד עם מעט משחקיות. המשחק צפוי לצאת ב-10 לספטמבר.

Sky: Children of the Light Switch

בשעה טובה ומוצלחת אחרי תקופה לא קצרה בכלל של המתנה, דחיות חוזרות, סוף כל סוף, משחק המובייל המצליח של thatgamecompany (שיצרה גם את Journey) מקבל תאריך יציאה רשמי ב-29 ליוני עבור קונסולת ה-Switch. העונה החדשה, Le Petit, תחל ב-6 ליולי.

Planet of Lana

כעת אנחנו מקבלים הצצה למשחק חדש לחלוטין שנקרא Planet of Lana, משחק side scrolling שמצוייר כולו ביד ועתיד להגיע לקונסולות ה-Xbox והמחשב האישי במהלך 2022.

Monster Hunter Stories 2 Wings of Ruin

טריילר חדש עבור משחק ה-Stories החדש בסדרת Monster Hunter, המשחק עתיד לצאת לקונסולת ה-Switch ולמחשב האישי ב-9 ליולי.

Endless Dungeon

משחק ה-rogue-lite ספין אוף לסדרת Endless מבית Amplitude ו-Sega מקבל טריילר משחקיות וסיפור חדש. המשחק אינו מקבל חלון יציאה ספציפי אך יהיה זמין לכלל הפלטפורמות.

Far Cry 6

אין פה הכרזה מרעישה במיוחד, אבל אנחנו מקבלים ריאיון קצרצר וחביב במיוחד עם השחקן של ההאנטגוניסטע הראשי של המשחק, גיאנקרלו אספוסיטו.

2B מגיעה ל-Fall Guys

אחד מהמשחקים שמילאו לנו שעות וחללי זמן פנויים במיוחד לאורך השנה האחרונה יחד עם הסגרים בבית, אנחנו מקבלים טריילר קצר שמבשר על ההגעה של סקין חדש של 2B מ-Nier Automata למשחק ב-28 ליוני (ממש עוד שבוע).

Deviation Games

הרבה הכרזות מעניינות הגיעו היום, אז אחרי הכרזה על מפיצה חדשה, מה עם הכרזה על סטודיו חדש? אנחנו מקבלים הכרזה על סטודיו Deviation Games אשר מורכב מאנשי Treyarch (משחקי Call of Duty Black Ops), בלי טריילר מיוחד להציג משהו חדש או יותר מדי מידע על המשחק שהם עובדים עליו, הם מספרים כי הסטודיו עובד יחד עם Playstation (הרבה מילים גדולות, אבל מה באמת מתוכנן? נותר לחכות ולראות).

Back 4 Blood

המשחק הבא מהיוצרים של Left 4 Dead מקבל טריילר חדש יחד עם הצצה לבוס חדש שיופיע במשחק. המשחק עתיד לצאת ב-12 לאוקטובר. יחד עם הזמנה מוקדמת של המשחק כעת יהיה ניתן לקבל גישה לבטא הפתוחה כבר ב-5 לאוגוסט, בנוסף ,הצגה של ה-PVP תגיע ב-13 ליוני.

Evil Dead: The Game

אחרי ההכרזה בדצמבר האחרון במהלך The Game Awards אנחנו מקבלים הצצה למשחקיות, המשחק ילווה בקולו של ברוס קמפבל, Ash Williams בכבודו ובעצמו. המשחק עתיד לצאת עד סוף השנה ויהיה זמין עבור כלל הפלטפורמות.

Elden Ring

את הטוב,כמובן, משאירים לסוף (ואם שמעתם צווחת התרגשות קולנית במיוחד באזור ירושלים, תדעו שהיא הגיעה ממני), אחרי המתנה לא קצרה בכלל מאז ההכרזה (שנתיים? היתכן?) אנחנו מקבלים סוף כל סוף טריילר סיפוריות ומשחקיות חדשים לחלוטין עבור המשחק המצופה במיוחד של From Software, סיתוף הפעולה בין הידטאקה מיאזאקי וג'ורג' מרטין, Elden Ring. בנוסף לכך, אנחנו גם סוף כל סוף מקבלים הכרזה על תאריך יציאה רשמי, ה-21 לינואר 2022 (סבלנות, מהי?) ויהיה זמין עבור קונסולות ה-Playstation, Xbox והמחשב האישי.

וכמו שאמרתי, כאן מגיע האירוע לסיומו, מה אתם חשבתם על האירוע של ג'ף קילי השנה? עם ההתחלה הזאת (במיוחד בדמות ההכרזה המאסיבית של Elden Ring לינואר הקרוב), אני לא יכול שלא לחכות ולראות מה צפוי לנו בשבוע הקרוב יחד עם האירועים של E3. ממה הכי התרגשתם באירוע האחרון? למה אתם מחכים כבר בשבוע הבא? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י