הרשמה

נישנושי גיימינג: 30.4.21

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

קפיצת מדרגה

אני מאוד אוהב את טכנולוגיית DLSS 2.0 של Nvidia וככל שהזמן עובר אני רק אוהב אותה יותר ויותר כשהיא מגיעה לעוד ועוד משחקים. השבוע Nvidia הכריזה ש-DLSS תגיע גם ל-Metro Exodus Enhanced Edition אך כאמור הטכנולוגיה לא מגיעה לבדה כשאיתה יגיעו גם כמה הגדרות Ray Trace חדשות ומשופרות למשחק האהוב. התמיכה של Metro Exodus ב-DLSS מגיעה שבוע לאחר הכרזה דומה מצד Activision על שיתוף פעולה עם Nvidia שהביא לנו את היכולות הנהדרות של DLSS גם לעונה השלישית של Warzone.

לפעמים החגיגה מתעכבת

באחד מהדיונים שלנו בצוות, אביחי אמר וצדק שאת שנת 2020 עברנו עם משחקים טובים בזכות עמל של שנים קודמות ושאת הנזקים של המגפה העולמית אנחנו רואים וצפויים להמשיך לראות גם בחודשים הבאים כשעוד ועוד משחקים לא יצליחו לעמוד בלוחות הזמנים שהוצבו להם. מאז אותה הודעה כבר הספקנו לקבל עוד מספר דחיות למשחקים מצופים וכעת נחשף על ידי סקר שערך GDC בקרב מפתחי משחקים, שכ-44% מהם הצהירו שהמגפה גרמה למשחקים שלהם להידחות. גל הדחיות שפוקד אותנו אינו נסתר כלל אך עכשיו מימדיו האמיתיים נחשפים וכל שאנו יכולים לעשות זה להישאר סבלנים.

משחקים בדילוגים

הרבה מאיתנו כאן בצוות מאוד מתרגשים להגעת המשחק החדש בסדרת Halo אחרי שהוא קיבל מספר דחיות בחודשים האחרונים. היום בלילה מיקרוסופט אישרה ש-Halo Infinte יתמוך גם בקרוספליי וגם התקדמות חוצת פלטפורמות. זאת אומרת שאתם יכולים לשחק ב-Infinte על גבי המחשב שלכם ואז פשוט לסגור אותו ולעבור לאקסבוקס שם תוכלו להמשיך לשחק בדיוק מאותה נקודה שבה הפסקתם. אם תחליטו לנסות את מצב המולטיפלייר של המשחק אתם תשחקו לצד שחקני קונסולה ומחשב כאחד. אפרופו שחקני PC, מקירוספט גם הכריזה ש-Infinte יתמוך במסכים רחבים במיוחד לצד הגדרות גרפיות מתקדמות.

הרשימה מתרחבת

השנים האחרונות היו טובות מאוד ל-IO Interactive במיוחד עם שלושה משחקי Hitman נהדרים. אבל עכשיו אנחנו נמצאים כבר כמה חודשים אחרי ההשקה של המשחק השלישי וכל שאנו יודעים על הסטודיו זה שהוא עובד על משחק חדש שיהיה קשור לג'יימס בונד. עכשיו עולים דיווחים ש-IOI חברו ל-Xbox ושתי הקבוצות עובדות על משחק חדש לגמרי שצפוי להיות משחק פנטזיה עם דרקונים. אותו משחק מיסתורי נמצא כרגע בשלבי פיתוח מוקדמים כשהצוות עובד בעיקר על בניית אבי טיפוס שונים ויסודות לקראת שלבי הפיתוח המתקדמים.

צמד חמד

אתמול בלילה סוני ערכה אירוע State of Play קצר שסבב סביב הכותר החדש בסדרת משחקי Ratchet & Clank שנקרא Rift Apart וצפוי לצאת באמצע חודש יוני הקרוב. באירוע של המשחק אתמול בערב קיבלנו כ-16 דקות של גיימפליי שמציג לנו את עולם המשחק, המכאניקות השונות שלו, מצב הצילום וכמובן- כיצד הוא הולך לנצל את מלוא הכח והפיצ'רים של קונסולת ה-PS5. הגיימפליי כולו לווה בקריינות אשר חשפה בפנינו עוד פרטים שאי אפשר להראות על המסך כמו למשל כיצד פיצ'ר ה-Haptic Feadback של שלטי ה-Dual Sense יבוא לידי ביטוי בעזרת מערכת הקרב המשופרת והחדשה של המשחק.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:47 03.05.2021 | Avishay2007 Avishay2007

    אני חושב שמייקרוספוט קצת מתחילה לקנות יותר מדי דברים בסוף לא יישאר כלום בשוק חחחחחח

  2. 2

       | פורסם ע"י